Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**IVF JOULUKUUSSA**

04.12.2007 |

Hei kaikki!

Päätin polkaista tämän pinon pystyyn, sillä piikittelyni ekaan IVFään alkoi eilen. Olisiko samassa tahdissa menijöitä ja muita joulukuun ivfiläisiä? Olisi kiva saada seuraa!

Taustaamme: ikää molemmilla 35, miehen simpat hiukan heikentyneet ja mulla pcos ynnä toisen tuuban puute ts. selvää IVF-kamaa. Muutkin tosin jo kokeiltu: clomit heikensi limakalvon ja inssit eivät tuoneet toivottua tulosta, siksi nyt näissä merkeissä eteenpäin. Kovasti toiveikkaana tietysti ;)))

Plussia joulukuulle toivotellen

Maija

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut yhtään munasolua, rakkulat olivat paukahdelleet itsekseen rikki. Aavistinkin jo tämän, kun eilen illalla kivut olivat hirveät. En vain käsitä, mikseivät ultranneet ensin, mitä helvettiä varten piti tehdä punktio tsekkaamatta tilannetta!!!

No, ansaitsivat varmaankin enemmän rahaa näin...

Paska säkä.

Parempaa onnea sulle Pingu.

Ja toivottavasti Triinan nega muuttuu vielä plussaksi.

Harmaissa tunnelmissa kohti joulua,

Maija

Vierailija
22/30 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan käsittämätöntä toimintaa. Miten on mahdollista että munasolut on voineet ehtiä karata? Muistan kun kysyin meidän klinikalla ja sanoivat ettei heille tule mieleen sellaista tapausta. Olen todella pahoillani, on varmasta hirveää kun hoito tyssää tuollaiseen. Koita nyt jaksaa, vaikka vaikeaa varmaan on, kun joulukin on tulossa. En oikein tiedä miten sinua lohduttaisin.

Itselläkään ei ole loistavia uutisia. Täällä menkat alkoi oikein kunnolla eilen, eli kp2 on jo menossa. Tällä hetkellä olen itse enemmän kiukkuinen kuin surullinen, ottaa päähän kaikki vaiva ja raha joka tähän on pistetty. Mutta ei voi mitään.

Toivottavasti Pingulla on parempia uutisia!

Triina kp2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Maija ne munikset on voinnu tolleen karata???? En ymmärrä yhtään... Nostitko isonkin äläkän? Mä oisin varmaan kiehunu. Eihän ny tolleen voi käyä! Oliks tää seuraus siitä kun hoito veny? Vai minkä selityksen ne anto?? Mie oon täällä ihan äimänä ja kovin pahoillani sun puolesta!!! Toivottavasti saat toisen lääkärin seuraavalla kerralla ettei tolleen päästä enää tyrimään...vaikka seuraava kerta ei varmaan oo mitenkään vielä mielessä.

Itteänikin kyllä vähän kylmäs kun su iltana oli niin paljon helpompi olo vattassa...ehkä johtu siitä kun alotin juomisen. Hyperiä pelkäsin, ni oon kyllä tankannu kaiken maailman mehuja ja vesiä :)

Triinalle kanssa kovasti jaksamista. Sitä lataa niin paljon toiveita ja sitten ne menkat alkaakin...no ei tartte enää jossitella ja voi miettiä jo tulevia koitoksia... Jäikös sulla pakkaseen mitään? Eli onko seuraavaks PAS?

Mulla oli maanantaina 8+6 rakkulaa (vaikka lääkäri sanoikin et 6+6). Joka tapauksesa kymmenessä oli munis joista loppujen lopuks yks oli kehittymätön. Mutta kaikki 9 hedelmöitty joista yks ei lähtenny jakatumaan. Eli tänään mulle on siirretty yks ja seittemän meni pakkaseen. Paremmin kuin edes osasin odottaa!

Tuntuu niin pahalta teijän puolesta! Toivottavasti pääsette seuraavaan hoitoon nopeesti, eikä niitä sitten tyrittäis...

Pingu pp (onks se ny 0 vai 1)

Vierailija
24/30 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Teille molemmille! Toivottavasti Joulunne on takapakeista huolimatta onnellinen ja mukava!

Oli oikein mukava kirjotella teidän kanssa tällä palstalla. Mulla on veritesti 31.12 joten käyn kyllä kertomassa täällä terveiset.

Toivottavasti te pääsette nopeasti uusiin hoitoihin ilman että niitä lääkärit nyt töpeksisivät :)

Kiitos kaikesta tuesta!

Pingu (pp2)

Vierailija
25/30 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas,

toivottavasti piinailusi on sujunut mukavasti ja ennen kaikkea tuloksekkaasti: mitä veritesti näytti???

Pidän niin peukkuja, että tulos oli selkeä POSITIIVINEN!

Kaikkea hyvää tulevaan vuoteen, toivottavasti kaikkien meidän unelma omasta vauvasta täyttyy sen aikana!!!

Halauksin,

Maija

Vierailija
26/30 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin puhelimessa että 5,5 ois selkee nega ja 50 ois selkee plussa. Noh mullahan oli tietty 5,8 :) Eli todennäkösesti vaan kemiallinen raskaus. Mutta ens viikolla pitää vielä mennä uuteen veritestiin ja Lugeja käytän vielä parin päivän ajan.

Jossain luki että kemiallinen raskauskin on positivinen merkki. Ei siis merkki raskaudesta, vaan siitä, että raskaus voi olla joskus mahdollinen.

Oltiin kyllä varauduttukin tän kaltasiin uutisiin. Mulla oli n. viikko sitten menkkakipuja ja nytkin päivittäin pikkasen vihlasee. Muuten ei oo mitään oireita. Tissikipukin hävis...tai eihän sitä kunnolla ees ollukaan.

Mutta jos (ja kun) menkat nyt alkaa viikon-kahden päästä, niin ehkä helmi-maaliskuussa ois sitten pas:in vuoro. Toivotaan että pakkauskot selviää sulatuksesta.

Hauskaa Uutta Vuotta ja tsemppiä vuodelle 2008!!

Pingu pp13

Vierailija
27/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...no kaikkee sitä... Olipa harmillinen lukema. Mutta periksi ei anneta, vaan toivotaan, että se vielä kunnon plussaksi muuttuisi. Ja siinä surkuteltavassa tapauksessa, että kyse on tosiaan vain kemiallisesta raskaudesta, pidetään sitä hyvänä merkkinä ja tavataan seuraavissa pinoissa!

Kaikkea hyvää uudelle vuodelle! Plussatuulia!

Maija

Vierailija
28/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ikävä kun kaikilla meni mönkään tämä kierto. Pingu, mielestäni oli positiivista, että jotain yritystä oli ollut, joten ensikerralla peukut pystyssä vahvemmalle plussalle.

Täällä on jo edellisestä pettymyksestä toivuttu ja katse on kohti PASia. Menkkoja odottelen alkavaksi puolentoista viikon kuluttua, sitten soittelen klinikalle. Minulla PAS siirrot on tehty luonnolliseen kiertoon ja niin varmasti nytkin. Meillä pakkasessa kolme alkiota, kahdessa eri oljessa, eli kaksi yritystä olisi edessä, jos selviävät sulatuksesta.

Hyvää Uutta Vuotta ja plussatuulia!

Triina

Vierailija
29/30 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos tsemppauksista!! Menkat ei oo vielä virallisesti alkanu vaikka Lugesteroni-mömmö on ihan punasta kun se valuu ulos (yök). Tänään loppuu luget ni enköhän mä kärsi menkkakivuista viimestään huomenna :)

Meillä jäi seittemän alkiota pakkaseen, mutta en tiiä monessa sauvassa ne on, eli monta siirtokertaa ois mahollista. Olettaisin et kolme...?

Triinalle peukkuja pas:iin!! Mulla se on eessä vasta joskus helmi-maaliskuussa.

Ja toivottavasti Maijan ivf onnistuu tällä kertaa. Onko sulle jo uutta aikataulua annettu?

Me mennäänkin seuraavat hoidot eri aikatauluissa, joten toisvottavasti tavataan seuraavan kerran tuolla odottavien puolella :)

Pingu

Vierailija
30/30 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meijän viimesin veritesti näytti tyylipuhdasta negaa. Hcg-arvo oli alle nollan. No menkatkin on jo alkannu, joten ei toi tullu yllätyksenä.

Mulla onkin menkat ollu tosi miedot. Eli vaan pari särkylääkettä oon tarvinnu ja vertakaan ei oo tullu paljoa. Tosin nyt näyttää taas veren tulo kiihtyvän. Tiedä sitten näistä...

Me päästää pas:iin jo helmikuussa. Eli heti kun seuraavat menkat tulee niin saa soitella Naistenklinikalle. Se tehtäis sitten omaan kiertoon, eli hormonit minimiin. Vähän epäilyttää toi omaan kiertoon tekeminen. Mie popsisin kaikki maholliset horkat jos siitä suinkin ois apua...No Luget tulee sitten ainakin.

Mutta hyvää jatkoa teille ja törmäillään taas!!

Pingu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän