Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako laittaa ison naisen isokokoisen odottajan vaatepakettia huutikseen??

Vierailija
04.12.2007 |

Siis meinaan,että kun mulla on jäänyt järjetön läjä L-XL kokoisena odotuksen jo aloittaneen ihmisen (=minun) äitiysvaatteita (ja mukana myös noita Great girl ja Big Woman yms vaatteita mut kaikkia käytin odottaessa) isoiksi...

Itse laihduin vielä kaiken kukkuraksi niin noi on ihan tarpeettomia mut noi vaatteet on kuin uusia osa.. Niin menisköhän ne?? Mulla ei ole edes huutis tunnuksia vielä,mut kannattaako alkaa näkeen vaivaa kuvien ottamisineen jne

Ja meniskö pakettina vai parin vaatteen paketteina vai ihan yksittäin parhaiten??

Ja miten otsikoin?? ISON IHMISEN XL odottajapaketti kuulostaa kornilta... mut miten siis ilmaisisin nätisti sen,et on kyseessä isokokoisen/pyöreän/pulskan naisen odotusvaatteista??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaisit jonkun ison naisen tms? Myynkö minä sitten pienen naisen äitiysvaatteita;)

Vierailija
2/2 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli xxl... mutta joo,olipa yksinkertaista,eli laitan tosiaan vaan et äitiysvaatteita ja kokoa perään...

Mutta sit tuo toinen?? Ostaakohan kukaan jos myyn pakettina?? Tuleeko liikaa odotusvaatetta kerralla... Ja kannattaisko nuo XL " tavis" vaatteet erottaa noista mammavaatteista ja myydä erillään,vaikkakin itse käytin niitä odotusaikana..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla