Tekisitkö sinä lapsen 49 v miehen kanssa? Itse olen 34v. Kova vauvakuume on...
Kommentit (56)
oman isänsä ikäisen miehen kanssa. Etsi ikäisesi mies!
antakaa palaa! Ja ryhtykää samalla korjaamaan elämäntapojanne jo nyt terveellisempään suuntaan (jos korjattavaa löytyy) - hyväkuntoiselle ikä tosiaan on vain numero. Kehen tahansa voi yllättäen iskeä vakava sairaus tai tapahtua onnettomuus, mutta sitä ei auta murehtia etukäteen.
että vanhus isä kuolee kuin huomattavasti nuorempi mies. ja lapset saavat hävetä koulussa ja kavereiden kanssa kun isä näyttä isoisältä.
mutta 50 kyllä. Miksi?
Ja kai siinä nyt aikuisten pitää ajatella vähän pidemmälle kuin että " vauvat on söpöjä" ...?
ukko on 60 v kun lapsi 10 v. Itseasiassa lapseni luokalla (10v) on lapsi jonka isä on muutaman vuoden vajaa 60v ja on kyllä " vanha ukko" ja pistää silmään (vaikka siis hoikka ja noin).
Hän on elossa ja hyvissä voimissa nyt, kun olen 27. Hän on aktiivinen isoisä lapsenlapsilleen.
On hassua vedota lapsen mahdollisiin häpeäntunteisiin iäkkäiden vanhempien suhteen. Nykyään esim. stadissa ovat yli 40-vuotiaat ensisynnyttäjät jo yleisempiä kuin alle 20-vuotiaat - joten miksi lapsi häpeäisi asiaa, joka on yleinen ilmiö? Tai no: korjaan, lapsi häpeää vanhempiaan joka tapauksessa jossakin vaiheessa, mutta häpeääkö isänsä ikää, se onkin jo toinen juttu.
iäkkäänä vanhemmaksi tulevan " sairaaksi" . Miksi?
Vierailija:
38, ai sun mielestä 15-vuotias isä ei sovi,
mutta 50 kyllä. Miksi?Ja kai siinä nyt aikuisten pitää ajatella vähän pidemmälle kuin että " vauvat on söpöjä" ...?
Eiköhän se 49-vuotiaana isäksi tuleva ole aika lailla valmistuneempi ja motivoituneempi isäksi kuin 15-vuotias lapsi.
15-vuotias isä on kakara. 50-vuotias isä on aikuinen mies. Mielummin 50-vuotias isä pikkuvauvalle on minun mielipiteeni!
Xandris:
Eiköhän se 49-vuotiaana isäksi tuleva ole aika lailla valmistuneempi ja motivoituneempi isäksi kuin 15-vuotias lapsi.
iäkkäät isät:
Vierailija:
On sairasta haaveilla lasta
oman isänsä ikäisen miehen kanssa. Etsi ikäisesi mies!
Luepa uudelleen kommenttini nro 45
mutta hän ei suostu enää sillä iällä, joten kysypä varmuuden vuoksi mieheltäkin...
Eiköhän ap osaa päätellä miehen lapsenhankintahalut paremmin kuin sinä (tai minä).
Vierailija:
Niin tai sitten se on jo tottunut elämään niin itsekästä elämää, ettei osaa enää hoitaa lapsia ja olla läsnä
Xandris:
aiheuttaa ongelmia.
Mun oma isä oli 45 kun sai mut. Ja oli kaikista meidän kaveripiirin isistä auktoriteettisin ja rakastetuin.
Tänään 75- vuotiaana on minulle edelleen yhtä rakas ja tärkeä isä kuin aina aikaisemmin. Se näyttää vaan hieman erilaista kuin silloin.
Looginen seuraus, eikö?
28