Tekisitkö sinä lapsen 49 v miehen kanssa? Itse olen 34v. Kova vauvakuume on...
Kommentit (56)
niin tekisin, ja pian tekisinkin. Viiden-kuuden vuoden kuluttua sulle tulis viimeistään paniikki yrittää, ihan hyvä tietty silloinkin, mutta mieti, minkä ikäisiä olisitte silloin.
Eihän se mies tuosta enää nuorru. Etkä sinäkään...
tekisinkö 34 vuotiaana lapsen 49-vuotiaan kanssa? -> en tekisi
Eihän nyt 49vuotias vielä niin vanha ole. 30 vuotta vielä elämää jäljellä.
Mun oma isä ja sedät on niin " vanhan oloisia" että eivät jaksaisi esim murrosikäisen kanssa.
Eli kyllä tuota ikää mietin.
tee jos aiot elää hänen kanssaan ja haluatte yhteisen lapsen :-)
Jos se olisi kriteerinä, niin ei voisi tehdä lapsia lainkaan.
Oma äitini on 60v ja toinen jalka jo haudassa. Tätini sitten taas on kaksi vuotta äitiäni vanhempi, ja niin aktiivinen. Harrastaa salsaa ja golfaa jne.
Lapsella on oikeus isään. 45 vuotta on mulle raja.
Hoitaa lasta koko ajan. Yösyötötkin on mukana. Onneksi sillä on työssä ruuhkavuodet takana ja nyt voi keskittyä minuun ja meidän vauvaan.
Eli, Aplle, tekisin.
He ovat erittäin hyväkuntoisia ja aktiivisia. Jaksaisivat varmaan erinomaisesti jonkun murrosikäisen kanssa, jos olisi tarvetta. Eläkkeelläolo auttaa jaksamista: on aikaa huolehtia kunnostaan.
Tiedän yhden , joka tuli isäksi 58 vuotiaana ja nyt tulee toistamiseen isäksi 60 vuotiaana. ETtä nuori sun mies on isäksi;)
Ja tuossa iässä muutama vuosi sinne tänne, ei tunnu missään.
Me kaikki voimme kuolla vaikka huomenna, joten ei kannata surra turhia.
on 65 kun lapsi on 20.
Jos saa lapsen 50-vuotiaana (kuten ap:n mies), on 70 ja ollut jo viisi vuotta eläkkeellä, kun lapsi on 20. Siitä 5 - 10 vuotta, niin on vainaa. Ei hyvä.
yritys aika pian, kun sullakin ikää jo 34 ja 35 ikävuoden tietämillä hedelmällisyys lähtee naisella jyrkkään laskuun!!!
mieshän on jo isoisäiässä ei mikään pienen lapsen isä. Pervessejä olette!
49 v. Hän on asiasta, jos vaan mahdollista, vielä enemmän innoissani kuin minä. Itse ole 31v.