Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ei jaksa mun kanssa tarpeeksi...

Vierailija
04.12.2007 |

esimerkki eiliseltä: seksiä oli, ihanaa, villiä mut mä vaan oisin halunnut kauemmin ja enemmän. Mies jaksoi enemmän kuin normaalisti, about 10 min, mä sain yhden, mutta se oli aika pieni ja osin halunnut saada enemmän. Mies ei jaksa kahta kertaa peräkkäin ja pelkällä suuseksillä en saa. Seuraavan kerran seksiä ehkä viikon päästä, mihin on aivan liian pitkä aika. Mikä neuvoksi? Tuntuu, ettei mies enää jaksa yhtä usein kuin minä ja sitten kuitenkin saa minun kannaltani liian pian. Mulle on tullut jokin kiimakausi varmaan, kun koko ajan haluttaa.

terveisin pillerit lopettanut (tää muuten vaikuttaa!), nainen parhaassa iässä (26v)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein jos molemmat on tullut, niin siihenhän se useassa tapauksessa loppuu. Ellei sitten pyydä lisää.

Vierailija
2/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ainostaan miehellä pitäisi olla maratoonarin kestävyyskunto???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanoin etten ratsasta?

Eilenkin sitä oli suurin osa siitä 10 minuutista. Mies vain ei enää laukeamisen jälkeen jaksa tehdä mitään, vaikka minä olisin tehnyt kaiken työn. :(

Vierailija
4/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, etä mies ei jaksa kahta kertaa peräkkäin, vaikka tarkoitit, ettei PYSTY. On myös kyse huvittamisesta. Harvaa miestä huvittaa mikään seksiin liittyvä laukeamisen jälkeen.

Vierailija
5/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aina jos mies meinaa tulla lopetetaan hetkeksi ja mies hyväilee tämän ajan minua... kokeilkaas:)

Vierailija
6/8 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, tuota edellisen ehdottamaa ollaan kokeiltu, mutta jotenkin se ei mua sytytä, koska tuntuu, että pitää olla muutakin kuin sormin hyväilyä/suuseksiä... eli ei toimi meillä koska haluan yhdyntää.

Vierailija
7/8 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miuku22:

eli aina jos mies meinaa tulla lopetetaan hetkeksi ja mies hyväilee tämän ajan minua... kokeilkaas:)

Vaimoni inhoaa tuota. Kun naimisen makuun on päästy, niin tauot pilaavat koko hommaan.

JiiKoo

Vierailija
8/8 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvita enää laukeamisen jälkeen seksi. Harvoin ne halut menee yksiin.. Valitettavasti. Pitää yrittää olla tyytyväinen siihen mitä saa. Ei mullakaan mies jaksa ku sen 10-15min. , mut onneks mä saan helposti.