Miehen totaalinen haluuttomus vaan jatkuu ja jatkuu
Olen hänelle lukenut täältä juttuja, ja toteaa vaan että nämä naiselleen orkkuja tuottavat miehet ovat " mallikappaleita" . Mikään ei auta, ei siis mikään. Onkohan minun kaksivitosena tyydyttävä seksittömään elämään?
Oikeasti niin kurjalta tuntuu, kun kysyntää olisi, mutta jokaiselle kielteisen vastauksen annan. Palailen kotiin, ja alan silittää miehen reittä.. Yritän suudella. Antaa nopean pusun, ja siirtyy hakkaamaan tietokonetta, menee röökille, vessaan.. Ihan mitä tahansa, kaikki on seksiä mielenkiintoisempaa. Tälläiselle olen sitten uskollinen. Ajatukset karkaavat jo ihan muihin miehiin :/.
N25
Kommentit (20)
Joten eipä se lähteminen ole noin helppoa. Ja harva nainen muuten haluaa lapsen tekoa lykätä lähemmäksi neljääkymppiä. Miehillä toki mahdollistakin.
N25
sitten pirulle pikkusormi ja käväise vähän hyvässä hoidossa jossain vieraassa punkassa. Avartaa maailmankuvaa ehkä ja saat asian pohtimiseen uutta perspektiiviä.. Jotenkinhan tuosta on edettävä. :)
Päätät vaan etukäteen että sen kokemuksen kanssa eletään sitten siitä eteenpäin kävi miten kävi.
M40+
ja teidän välejä hiertää jokin niin kyllä sen lapsen takia ei tartte yhdessä olla.
Ilman pettämistä tai jättämistä? Rakastan kuitenkin miestäni, ja tiedän hänen tuntevan samoin.
N25
tossa iässä pitäis halut olla sellaiset että melkein jatkuvasti haluais nussia
Onko miehelle tarjolla sellaista seksiä kuin hän haluaa? Kaikkia ei vaniljaseksi innosta. Ehkä hän haluaa sinun pukeutuvan pikkutytöksi tai hän haluaa naida sinua kumisaappaat jalassa. Meitä on moneen lähtöön.
JiiKoo
OOKKONÄ PÖLJÄ?
Vierailija:
tossa iässä pitäis halut olla sellaiset että melkein jatkuvasti haluais nussia
jos teillä on pieni lapsi, ehkä kroppasi on muuttunut?
kissa pöydälle, sano, että seksiä on saatava tai hankit rakastajan.
jos teillä on pieni lapsi, ehkä kroppasi on muuttunut?
kissa pöydälle, sano, että seksiä on saatava tai hankit rakastajan.
Sehän se vasta hyvää seksiä on kun toinen on pakotettu seksiin. Nooh, onhan noita raiskaajiakin...
JiiKoo
Mieheni on tiettävästi ollut uskollinen, varmaksihan tuollaista ei voi sanoa. Mutta mitään vakkarirakastajaa tuskin on, en tiedä missä välissä tätä tapaisi :).
Minä tuskin olen rupsahtanut. Taidan olla itseasiassa paremmassa fyysisessä kunnossa, kuin ennen raskautta (lapsi nyt vajaa 2v), sillä en juuri halunnut " rupsahtaa" raskauden myötä. Olen siis normaalipainoinen, itsestäni huoltapitävä, työssäkäyvä, omat harrastukset ja ystävät omistava. Ja meillä ei varmasti ole minun puoleltani tylsää seksiä, veikkaan että olen itseasiassa liian aktiivinen.. Ehkä jos lopettaisin kaikki yrittämiset, tulosta voisi tullakin. Mutta tämä ei ole taas yhtään minua. Ei hyvinkin seksuaalisesta ihmisestä noinvaan käännetä seksiin passiivisesti suhtautuvaa.
Jos minä uhkaan rakastajalla, mieheni toteaa, että sitten meidän on parempi erota. Ja niinhän se on.. Ja enhän minä toiselle haluja saa takaisin pakottamalla. Huoh, kyllä se alkaa tuntua että joko sitä on tyydyttävä tälläiseen elämään, tai lähdettävä. Sääli, kun mies muuten mitä rakastavin ja huolehtivaisin. Ja voi sitä entisaikojen intohimoa.. Ja mieheni on muuten jo 30v+.
N25
Mutta jos olis joku neuvo olemassa niin se olisi kuultu jo moneen kertaan. Tällaiset palstatkin olisi käyneet sunnilleen tarpeettomiksi kun suurin osa jutuista täällä on juuri tuota samaa.
Voihan sitä sanoa että laita se liikkumaan ja ulkoilemaan, tupakka ja viina pois ja tietokone kiinni. Paskat ne oikeasti mitään auta uskon ma.
M40+
Noinhan se varmaan menee, ikävä kyllä. Ehkäpä se on laitettava joku määräaika, mihin mennessä asiat oltava kunnossa, tai.. Ihan omassa päässäni, uhkailemaan en ala, kun en usko sen positiivisen vaikutukseen yhtään.
N25
Oon myös nainen ja ollut samassa tilanteessa. Kaks kuukautta sitten päätin että miehellä on tasan kolme kuukautta aikaa muuttaa tapojaan. Lopetin kaikki aloitteet enkä ole edes vihjaillut seksistä. Miestä on kiinnostanut huomattavasti enemmän eli noin kaks kertaa viikossa. Tällä hetkellä näyttää siltä että pysytään yhdessä, jos näin jatkuu. En siis kertonut miehelle aikarajasta mitään. mitäpä se olisi hyödyttänyt, turhia paineita vaan. Ilmeisesti mulla on sitten sellainen mies, jonka täytyy saada nähdä " vaivaa" saadakseen sitä seksiä. Nyt olen antanutr ymmärtää ettei sitä aina saakaan.
Potenssiongelmaa ei ole.
Ei auta kuin toivoa että asiat paranee, puhuttu on ja paljon.
N25
Mutta kiitokset kaikista vinkeistä ja mukavaa itsenäisyyspäivää :).
N25
Toiset vaan on seksuaalisempia kuin toiset. Eli joillekkin seksi ei ole elämässä siellä top ten kärjessä, ei lähelläkään. Heille riittää pari kertaa vuodessa. Noin erilaisten ihmisten ei pitäisi perustaa parisuhdetta, koska siinä kärsii molemmat.
jos halut ei kohtaa, seksi on kuitenkin yksi suurimmista nautinnoista.
Miksi ylipäänsä olisit noin nuorena vakiintumassa? Minulle oli ihan selvää että kolmevitoseksi asti heilutaan sinkkuna ja haetaan kokemuksia. Sitten on hyvä vakiintua kun tietää mitä haluaa.
Niin, kyllähän sen kaikki tietää että eroaminen on vaikea päätös mutta pakkohan kissa on jossain vaiheessa jostaa pöydälle kumminkin. Sulla olis ehkä 50v tuon kanssa jäljellä tuollaista elämää joten laitappas nyt asioihin vauhtia. Kerran se vaan kirpasee.
M40+