Isommat lapset kerhossa ja vauva nukkuu..
Ihanaa tätä hetkeä olen odottanut viikonlopusta asti:) Omaa aikaa...:D
Onko muita onnekkaita??
Kommentit (5)
Koska otan omaa aikaa joka viikko muutenkin!
Onko sun elämä pelkkää äitiyttä? Miksi sulla ei ole sitä aikaa itsellesi muuten kun lapset nukkuu tms? Nytkin olet kuitenkin valmiudessa odottamassa että vauva herää!
Meillä on esikoinen tarhassa ja pienempi sairastelee kotona. Nyt nukkuu, minä tyhmä valvon tässä vaikka vois nukkua. Ei tämä ole kun kahvitauko. Ja osa ajasta upposi kun kolasin lumet, pistin pyykkiä, tarttis vielä siivota synttäreitä varten, leipoa ja mennä kauppaan ennenkö haetaan esikoinen. Onneksi ei tartte vielä töihin mennä!
Minä en ikinä heivaisi lasta päiväkotiin, jos itse olen kotona. Omat 4,5 päivystysvuottani menivät supernopeasti.
2
Mutta eilinen ja tänään on ollut superhankalia päiviä isompien uhmaajien kanssa. Pinna on ollut tosi koetuksella.
Kyllä otan omaa aikaa kun siltä tuntuu, nyt vaan on niin ihanaa kun talo on hiljainen ja saan istuskella tässä koneella ja olla vaan...Siihen asti kun vauva herää.
Illallakin menevät isommat naapuriin ja isä jää vauvan kanssa ja lähden shoppailemaan verorahoja:)
Ja huomenna lapset menevätkin mummolaan yökylään ja saamme viettää iltaa ja yötä miehen kanssa:)
ap
toinen nukkuu ja toinen yskii valveilla sängyssään
Nuorinkin aloitti syksyllä osa-aikakerhoilun. Outo olo olla yksin ilman lapsia 4,5 vuoden jälkeen.