Lue keskustelun säännöt.
Kannattaako ruveta perhepäivähoitajaksi?
Kommentit (4)
lapset vai oletko yrittäjä? kun työ loppuu et saa liiton rahaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Piiiiiiiiiiiiiitkät päivät ja huono palkka... Eikä työkavereita joiden kanssa jutella (tämä tietenkin riippuu paikasta)
haluaisin ruveta hommaan, mutta asutaan luhtitalossa, neliöitä vaan 60m2
Vuoden kokemuksella voin sanoa että joo, kannattaa. Saa lisäaikaa jäädä omien lasten kanssa vielä kotiin. Jos alkaa yksityiseksi niin pystyy itse vähän valitsemaan hoitolapset ettei tule liian rankaa ( jos tulee kaksi tosi pientä lasta hoitoon ) Itse meinaan jatkaa ainakin niin kauan että saan omat lapset kouluikäisiksi