Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*JouluMasut Tiistaina 4.12*~*

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusi lasta synnyttäneenä ajattelin vastata vielä miltä minun supistukset tuntuu, eli mulla synnytys supparit alkaa yleensä alaselästä tai alavatsasta mielettömän kovana menkkakipuna sellanen jomotus potenssiin sata ja menee hetkeksi pois uusiutuakseen sitten hetken kuluttua... Viiltelyä en varsinaisesti ole tuntenut.. Supistuksen aikana mun maha kovettuu ihan kivikovaksi ja tunnen säteilyä reisissä samoin hengitys voi vaikeutua.

Käsittääkseni supistukset voivat olla tuollaisia mitä sinulla on, seuraa kestoa ja väliä, kun olo alkaa olla kestämätön, voit olla varma että kyllä ne suppareita on ;-)

Tsemppiä ens yöhön, luultavasti noudat nyyttisi seuraavana!!

Ponnari ja tonttunen edelleen 38+4

Vierailija
42/43 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mulle kyllä kätilö sanoi että nähdään viimeistään 17.12 ja antoi mun äitiyskortin takas :)). Kas kun en tullut katsoneeksi ketä siinä istui ympärillä...Missä päin sä istuit siinä? mun tuntomerkit: iiiiso maha ja tumma tukka..ja tuo mieskin oli mukana.

Sannis, toivottavasti pääset tositoimiin, huih!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista repimiskivuista..mulla on ihan samanlaista, ollut tässä ja edellisessä raskaudessa, ei aiemmissa. Tuntuu alhaalla ja aina vain toisella puolella, joko siis vas. tai oik. muttei ikinä yhtäaikaa. Lääkäreille olen niistä kertonut koska se kipu on sen aikaa todella hurjaa, ja tosiaan yöllä esim ei asennonvaihto onnistu tuon " kohtauksen" aikana. Lääkärit ovat sen kirjanneet aina johonkin mutta on kait jotain ihan suht normaalia kuitenkin?

Yskiminen, aivastus, ja syvä hengityskin tuon aikana on todella tuskaa. Yleensä kipu kestää kymmenisen minuuttia sitten helpottaa...tosi hurjia, mulla ainakin vaikeuttaa jo tuon 1v5kk kuopuksen perässä menoa, en kertakaikkiaan toisinaan pääse tuolista ylös ja kävely on sellaista kumaraista kanan kävelyä, 15cm askelia.

Liitoskivut on mun mielestä sitten taas tuolla alhaalla ihan siis luissa, lantiossa, nivelissä mitä lie paikkoja. Mulla lähinnä häpyluissa ollut, tässä raskaudessa ei niitä onneksi juuri nimeksikään mutta edellisessä raskaudessa ne oli suurin riesani. Kummallista kuinka joka raskaus voikin olla niin erilainen!

Turvotus on tämänkin päivän aikana lisääntynyt ihan hurjasti, nilkat on kohta peittyneet nesteeseen, yök, ja sormia ihan särkee ja puristusvoima katoamassa niistä.

Päiväunet nukuin minäkin tänään liki 2 tuntia, kun kuopuskin nukkui, ajatus oli vaan vähän makoilla, mutta niin vaan heräsin kun kuului toisesta huoneesta vieno " äiitiii" .

Kova flunssa mulla ollut jo viikon ja kuopuksella joku " vatsataudin" tapainen, paskoo jatkuvalla syötöllä, kivaa pestä pyllyä tämän mahan kanssa, kun ei tuo enää ihan niin vaan pysy paikoillaan lavuaarin päällä tuo pikkumies =).

t. mariadee ja istukkamies