Äitiyspakkauksen Tutta-vaatteet
Hei vain,
onko muilla ollut samaa laatuongelmaa? Pesin äitiyspakkauksen vaatteita nyt ekaa kertaa esikoiselle. Käytännössä kaikista Tutta-merkkisistä vaatteista lähti heti ekassa pesussa pesuohje/kokolapusta painatus. Pesuaineena mulla oli LV, joko Color tai tavallinen vaatteen värin mukaan. Olen ihan satavarma myöskin, että pesin oikealla ohjelmalla.
Ei sinänsä maailman isoin ongelma, mutta saisihan noi pesuohjeet ja kokomerkinnät säilyä, varsinkin jos aikoo lahjoittaa kamoja eteenpäin oman käytön jälkeen.
Meillä on tullut jonkin verran kavereilta vanhoja Tutta-vaatteita (ja tyylistä päätellen myös äitiyspakkauksista) ja niissä noi pesulaput ovat ihan hyviä.
Kiitokset kommenteista.
Mulla ei ole kokemusta noista äitiyspakkauksessa olevista vaatteista. Tosin sain kyllä siskolta vuoden 2003 pakkauksen vaatteet ja kaikista niistä on kadonnut pesumerkinnät + kokomerkintä ja vaatteet olivat muutenkin tosi nyppyisiä ja huonokuntoisia vaikka olivat olleet sen vähän aikaa vain yhdellä lapsella. (en tiedä, onko tuon vuoden pakkauksessa ollut tutan vai jonkun muun vaatteita)
Mutta muuten kokemusta kyllä löytyy Tutan vaatteista, joita en kyllä enää suostu ostamaan. Laatu on huono ja vaatteet nyppääntyvät jo ensimmäisessä pesussa. Myös pesuohjeet ja kokomerkinnät katoavat ihan ensimmäisissä pesuissa. Joten kuvailemasi ongelma on siis ihan tyypillinen tutan vaatteissa =(
Nekku