Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetän, lapsi 1v. 3kk

Vierailija
03.12.2007 |

Tuntuu huipulta, että olen voinut näin kauan imettää häntä! Kyseessä neljäs lapsi ja aiempia olen imettänyt muutamia viikkoja ilman lisämaitoa ja viimeistään 3-kuisena siirtynyt kokonaan korvikkeelle. Suurin ero on nyt ollut se, että olen osannut ottaa rennosti ja luottaa itseeni ja siihen, että maito riittää. Ja onhan se piru vie riittänyt! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka joku jaksaa...

Vierailija
2/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt 1 imetys takana ja toinen vielä menossa ja molemmat on ollut lisämaidon kanssa kikkailua... mutta olen silti ylpeä että olen jaksanut jatkaa imetystäkin vaikkei se yksinään riitäkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen pointti ei täysin minulle avautunut kyllä... Jep, olenkin välillä harmitellut, että näinkin monta vauvaa piti " harjoitella" ennen kuin opin luottamaan itseeni imettäjänä. Niin monta kertaa ehdin kokea syyllisyyttä... vaikka turhaa kai sekin! Sanoin vastikään miehelle, että ei kai auta kuin alkaa haaveilemaan viidennestä, että olisi tisseille vielä sitä käyttöä, mikä niille on tarkoitettu. ;)

ap

Vierailija
4/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kun nostan poitsun aamusta viereeni, alkaa nykiä peittoa päältäni tai tunkeutuu paidan alle ja kerjää ja silloin yleensä annan rintaa. Päivisin pari-kolme kertaa.

ap

Vierailija
5/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menossa nyt 7... =) enkä ketään oo ihan näin kauan imettäny. Ekaa reilun vuoden ja muita tässä välissä 4-11kk

t. 4

Vierailija
6/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä syö rintaa kerran ja sitten yöunille mentäessä.

Mutta yöllä, yöllä syökin sitten 3-4 kertaa. Omia unikoulukokeiluja kyllä löytyy, muttakun ei auta niin ei auta.

Minulla vasta toinen lapsi ( esikoisen imetys ei onnistunut ollenkaan ) Mutta suurperheestä kyllä haaveillaan. Kolmas yrityksessä kokoajan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi