Millainen flirtti piristi mieltäsi ja kuka tämä flirttailija oli?
Kommentit (13)
Kysyi otanko lasillisen viiniä, niin voisimme tutustua toisiimme ihan rauhassa... =)
Olo oli vähän vaivautunut mutta hän kuitenkin käyttäytyi todella herrasmiesmäisesti ja keskustelu oli ystävällistä ja asiallista. Kysyi myös ohimennen että onko minulla perhettä...
Nokkelia sanoja hymyllä. Kevensi sitä hetkeä mielettömästi ja siksi jäänyt mieleen.
joka puhelimessa sanoi että soittelemiseni hänelle on pelkkä ilo :-)
Ihana reilut 10 vuotta vanhempi, juuri sellainen mies jonka ottaisin oitis jos vastaan tulisi.
Viimeksi piristi yksin ihana työkaveri ihan vain katsomalla silmiin ja hymyilemällä viekkaasti.
" Hemaisevan seksikäs pörröpää" =).
sain kunnon " kyydit" eräältä : ) Se oli mukavaa ja täysin vaaratonta!
Livenä vieroksun flirttiä koska, koskaan ei tiedä mitä toisella on mielessä.
Aviomieheni ei edes huomannut mitään. Hänellä oli niin kiire omien kavereidensa kanssa. Mutta tuo nuori mies kyllä pelasti päivän ja sai oloni naiselliseksi :)
Esim. jos miehen pasmat menevät seurassani ihan sekaisin tai hän jumittuu tuijottamaan minua suu auki. :)
Vierailija:
Aviomieheni ei edes huomannut mitään. Hänellä oli niin kiire omien kavereidensa kanssa. Mutta tuo nuori mies kyllä pelasti päivän ja sai oloni naiselliseksi :)
ehdotti salaista hotelliyötä.... harkinnassa
Huomasin suloisen nuoren miehen jo kahvijonossa ennen näytöstä ja kun menimme ravintolaan näytelmän jälkeen tuli tuo mies porukka myös. Kaverini meni pöytään kun itse lähdin käymään vessassa ja kun kävelin miesten pöydän ohi,tää kyseinen mies alkoi viheltämään näytelmässä ollutta kappaletta (jossa oli ihastuksesta kertovat sanat...) ja iski silmää...
Oli suloista :):)
kun työkaveri loi minuun katseen, jollaisia ei todellakaan jaeta joka nurkan takana... huh, vieläkin polttaa poskia