Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen väsynyt työhöni pph:na :(

Vierailija
03.12.2007 |

Olen tehnyt tätä työtä jo useamman vuoden. Nyt omat lapset jo kouluikäisiä, joten " tarvetta" kotona oloon ei enää ole. Mutta muutakaan työtä en varmaan saa ilman koulutusta :/ Mulla siis rakennuspiirtäjän ja pph:n ammattitutkinto koulutustaustana. Rakennuspiirtäjänä olen toiminut joskus 15 vuotta sitten heti valmistuttuani....

Olen niin väsynyt tähän rumbaan. Lapset vaihtuvat aina kun ehtii tottumaan taas uuteen ryhmän kokoonpanoon. Hoitoon tulee nykyään yhä vaativampia (jopa erityislapsia) lapsia, koska päiväkodit ja erityisryhmät täynnä. Tällä hetkellä ryhmässä autistinen lapsi, joka saa mahtavia raivareita päivän aikaan. Olen niin väsynyt iltaisin, että en jaksaisi omia lapsiani läksyissä auttaa :( Työpäivät ovat 9-10 tunnin pituisia.

Mitä töitä voisin hakea? Onko muita pph:ta väsyneenä työhönsä? Mistä saisi motivaatiota jatkaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisit pph:n ammattitutkinnolla ja kuitenkin vastuuta ja työtä jakamassa 1-2 muutakin ihmistä.

Vierailija
2/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa sitäkin harkinnut, mutta taloudellinen puoli ei anna myöten jatko-opinnoille....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat hoidokkini ovat helppoja ja pysyviä tapauksia, mutta niitä ryökäleen varalapsia tungetaan vähän väliä tupa täyteen. Omat kyllä jaksaisin, mutta en jatkuvaa vieraitten virtaa...

toinen pph

Vierailija
4/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisit hyvinkin saada oppisopimuspaikan.

Vierailija
5/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin tekemisen puutteessa perhepäivähoitajaksi, mutta sitä työtä en tekisi päivääkään. En kyllä lähtisi töihin päiväkotiinkaan. On onneksi ollu esittää työkkärille pätevä syy, että eivät tarjoa työtä pph:na.

Vierailija
6/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miksi tää homma nyt alkoi tökkimään urakalla. Ennen tykkäsin työstäni, tai ehkä se liittyi siihen, että hoidin samalla omia lapsiani. Mutta nyt sitten passaan muiden lapsia nälkäpalkalla. Motivaatio siis tiessään :/ Enkä tunne enää olevani edes hyvä hoitaja. Teen työtäni " hampaat irvessä" .