Mitä joululahjaksi päiväkodin hoitajille ?
Tekisi mieli viedä jouluhjoja lapsemme hoitajille päiväkotiin. En vain yhtään tiedä mitä veisin. Ja milloin niitä on tapana ojentaa ?Jouluhlien päätteeksi ?
En haluaisi viedä mitää turhaa, enkä suklaarasiaa, varsinkin jos saavat niitä 13kpl. Onko hyviä ideoita ? Tai löytyykö päiväkodissa työskenteleviä, jotka osaisivat neuvoa ?
Kommentit (26)
mamifor3:
Moi,ohjaan lasten harrastryhmiä ja kausi on nyt ohi.
Eilen kannoin kotiin kuusi suklaarasiaa. Apua! Lahjan saaminen toki lämmittää, mutta tuo jokajouluinen suklaakeko on kammotus. Suklaarasia on varmaan se tyypillisin lahja, minkä moni muukin ostaa. Olen itse päättänyt olla viemättä kenellekään lasteni opettajista suklaata.
Onneksi lapsi ei tiedä osallistuneensa jumppatädin joulukammotukseen, vaan uskoo kääriineensä vanhemman avulla pakettiin valtavan ihanan yllärin -parasta tietämäänsä herkkua, jonka itse ja oma-aloitteisesti tuppukylämme marketista valitsi...
Piparit meillä leivotaan vasta itsenäisyyspäivänä, eli tänään. Onneksi muut tärkeät " tädit" säästyvät nyt mielipahalta.
Keväällä sitten vaan kätellään ja kiitetään ;)
Mutta loukkasinkohan nyt kommentillani edellistä vastaajaa jotenkin? Tässä ketjussa kysyttiin ajatuksia lahjoista. Totesin jo edellisessä viestissäni, että kaikki muistaminen tuntuu mukavalta. Ja pointtini ainakin piti olla, että ihan korttikin on kiva muistaminen! En osannut aavistaa, että suklaakommenttini loukkaa jotakuta. Pahoittelen! Suklaata rakastavalle kuusi suklaarasiaa jo ennen varsinaista joulua on painajainen :)
Tässäpä syy, miksi niin harvoin tulee kirjoitettua tänne vauvan palstalle. Aina joku pahoittaa mielensä.
On se vaan aika noloa tunnistaa täältä täti ja ajatukset... ;)
Öh, " Täti" on vähän pihalla. Ilmeisesti me tunnetaan? Olisko paikallaan selvittää asia ilman nettipalstaa? Kurjaa aatella, että on synnyttänyt kränää tuntemansa ihmisen kanssa, ilman että on sitä kuitenkaan tarkoittanut. Joulumieli vähän hukkuu.
Yhteystiedot ilmeisesti tiedät? :)
ps. Suklaat on kyllä jo syöty ja hyvää oli! Seuraukset lähinnä kammottaa...:)
itse en polta kuin tuikkuja, joten kynttilät jäävät kaappiin. Minä olen kyllä myös " kuluvan" lahjan kannalla: joulutee tai -sinappi, suklaa, viini tai vaikka joulukukka.
Meidän pojalle on paras juttu päiväkodissa ollut viereinen työmaa, jossa on ollut kaivureita ja muuta mielenkiintoista. Ajattelin käydä katsomassa, jos jossain liikkeessä, jossa myydään pieniä suklaafiguureja löytyisi pieni suklainen kaivuri. Tai auto. Itse meillä ei askarrella...
Keittiölle toimitamme taas kukkia. Ainakin kerranhoitajat ovat joutuneet hakemaan keittiöltä saakka lisää ruokaa, kun tuo poika on niin kova syömään.