Auttakaa joku... Olen aivan paniikissa.
Olen vasta selvinnyt vakavasta synnytyksenjälkeisestä masennuksesta ja juuri kun elämä tuntuu sujuvan, löysin oikeasta rinnastani kyhmyn. Olen aivan kauhun vallassa. Huomenna menen lääkäriin. Mutta voiko se patti olla mitään muuta kuin kasvain ts. rintasyöpä? onko peli pelattu?
Kommentit (7)
Lämmittele vedellä, VAROVASTI hiustenkuivaajalla ja koeta sen päälle hieman lypsää. Mutta ei liikaa ettei maidoneritys uudestaan lisäänny
patti vasemmasta rinnasta, joka oli aika iso. Tutkimusten (ultra,mammogarifia,koepala) osottautui hyvälaatuiseksi. Suurinosa löydöksistä on hyvä laatuisia. Yllättävän paljon löytyi kaveripiiristä, myös kaveraita, joilla oli ollut myös patti rinnassa (kaikilla hyvä laatuisia) ei ollut tullut vaan puheeksi koskaan.
Se voi olla vaikka mitä - ja vaikka se olisi rintasyöpä, sinun ei tarvitse siihen kuolla. Itse asiassa se on parhaiten hoidettavissa ja parannettavissa olevia syöpiä - ja Suomessa hoitotulokset ovat parhaita maailmassa. Mutta ymmärrän paniikkisi enkä voi kuin toivottaa voimia huomiseen. Ajattele, että juuri nyt et voi enempää tehdä asialle. Huomenna olet viisaampi ja tänään sinulla on tämä päivä.
Jos vastaikään, niin ei se syöpäpatti niin nopeasti tule. Todennäköisemmin imetyksen lopettamiseen liittyvä homma, jos kerta vasta 2 viikkoa sitten olet sen lopettanut.
Minä marssin heti yksityiselle kun tk-lääkäri kyhmyn totesi ja laittoi jonoon. Sain kiireellisen lähetteen mutta silti 3 viikon päähän.
Yksityinen maksoi 70e ja vastaus tuli saman tien. Minä en olisi pystynyt asian kanssa yhteensä kuukautta elämään.
Voimia ja tsemppiä!
kuinkahan äkkiä yksityiselle voi päästä. Saakohan vastauksen heti miten patista, kyselee joku ketjua lukenut
mutta ei se häviä mihinkään. ap