Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisin lopettaa tupakoinnin ennen kuin aletaan edes yrittämään!!

Vierailija
03.12.2007 |

Keinoja kun noi apteekin nicoretet yms. eivät oikeen tunnu tehoovan ja pelkällä halulla ei tunnu oikeen olevan taikaa..

Lapsen teosta vasta puhutaan mutta haluisin lopettaa jo hyvissä ajoin tuon ihanan paheeni..

Onko kukaan saanu/kokeillut resepti valmisteita???

Apuja kaivataan..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee samankaltasen tunteen keuhkoihin ku tupakka ja siitä saa sitä nikotiinia. Toinen mikä mulla toimis oli keksiä mahd. paljon tekemistä koko päiväksi.

Vierailija
2/3 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kysellä lääkäriltä vieroituslääkettä. Semmoinen pilleri aiheuttaa sen verran pahan olon kun tupakoi, että moni tuttu on saanut sen avulla lopetettua. Sellainenkin, 60v mies, joka on polttanut n. 45-vuotta. Ainakin lääke kuulostaa lupaavalta. Tietysti sen aloittaminen kannattaa sijoittaa johonkin lomalle. Työpaikalla ei varmaan olisi kiva oksennella niksoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa myös melkein lopetettu röökin poltto kun aloitettu yritys.

Inhalaattoria kannattaa minustakin kokeilla, mulla teki nuo nikotiini purkat tosi huonon olon vaikka kokeilin sitä laimeintakin versiota ja sitten kun sitä on niin vaikea purra oikea oppisesti.

Toinen kans millä mulla oli helppo lopettaa oli 1. numero rööki :). Pari kertaa viikossa pitää vielä tollanen yllös tupakka polttaa, mutta olen kuitenkin aika ylpeä että olen niinkin vähään saanut vähennettyä kun aiemmin tuli poltettua reilusti yli aski päivässä :(.

Ja baarissa kulkemiset on pitänyt lopettaa oikeastaan kokonaan, hyvähän se sekin on, mutta kun ei uskalla eikä pysty edes lähtemään kahville kavereiden kanssa kun sitten on pakko polttaa.

Mulla on kyllä kotona koko ajan röökiaski tuolla kaapissa mutta tosi harvoin siitä tulee poltettua, tuntuu että jos sitä askia ei ole niin sitten haluttaa vielä enenmmän.