Voi v**** tota miestä
Oon kotona 1,5v:n kanssa joka on nyt 4 tuntia kitissyt ja huutanut ja itkenyt, mikään ei oo hyvin, äidin pitäisi koko ajan lukea tai leikkiä. Oon oottanut kun kuuta nousevaa ett mies tulis kotiin ja saisin ees hetken olla rauhassa. Mut ei, ukko soittaa ett joo, just lopetin työt ja nyt meen kavereiden kanssa. Eli iltakin menee yksin. Ulkona niin kurja ilmakin ettei ees iltakävelylle viitti lähtee. Nyt todella ottaa päähän
Kommentit (3)
Täällä tulee räntää lähes vaakasuorassa ja tuulee, eikä lunta tarpeeksi pulkkailuun. Muuten oikein hyvä idea. Onneksi nyt tulee pikku kakkonen, lapsi kattoo sitä ja syö porkkanaa. sit syödään, kun ei olla ees syöty ku ootettiin isiä. Voitas mennä vaikka kylpyyn niin siin menis muutama hetki.
ap, joka odotti ilkeitä viestejä
Mun miehellä matkatyö, on viikosta enemmän päiviä/öitä reissussa kuin kotona. Neljän lapsen kanssa täällä taaplataan ja " tapellaan" keskenämme. On onneksi kaupat lähellä ja autokin käytössä.
jos kuitenkin lähtisit ulos lapsen kanssa? Vaatetta tarpeeksi, muksu pulkkaan ja ihastelemaan pihojen ja parvekkeiden ja ikkunoiden jouluvaloja! :) (Yritän piristää!)