mies valittaa kodin siisteydestä, olen kotiäiti
Hoidan pientä lastamme vielä kotona ja hoidan siivouksen yms. kotityöt. Viime aikojen takaiskut vat saaneet aikaan pienen syysväsymyksen, ja asuntomme on välillä todella sekainen. Mies urputtaa joka päivä töistä tullessaan ettei voi kohta jätää lasta päiväksi kotiin kanssani tällaiseen sekasotkuun.
Ja hei, pesen lattiat kerran viikossa ja lisäksi imuroin kerran viikossa.
Kommentit (7)
siivouksesta niin mitään ei tapahdu. Imuri saa olla siellä mihin sen olen jättänyt mutta eipä mies tajua sillä koskaan imuroida saati että tekisi mitään muutakaan siivoukseen viittaavaa.
Sano sille, että vaihtaa sun kanssa osia.
aina välillä hän on sanonut että jos hän jäisi kotiin, niin hän tekisi lasten kanssa sitä ja tätä ja koti olisi viimeisen päälle kiiltävä jne.
Olen jo onneksi palannut töihin ja viime viikolla mieheni oli kotona ja meikä töissä. Jumalauta millasen järkyttävän kaaoksen he olivat saaneet aikaiseksi yhden 3-vuotiaan kanssa. Mulla kesti perjantaina 6 tuntia, että sain kämpän inhimilliseen kondikseen. Hyvä ku just just oli saanu väännettyä ruokaa heille. Meinasin kysyä että miksei paikat kiillä, mutta ajattelin että anti olla:)
Itse olen kärsinyt masennuksesta ja tehnyt, minkä jaksan. Aina tulee valitusta.
Nyt vielä tulin uudestaan raskaaksi ja on kuvotusta ym. Ja mies jäi työttömäksi. Juoksee vaan baareissa, kun ei kotonakaan voi olla kun mä olen niin epäsiisti. Just joo. :(
Päiväsaikaan meilläkin on ihan kaaos.
Just tänään viimeks valitti asiasta. Nyt olen esim tiskannut ja lakaissut lattian ja vähän järjestellyt tavaroita kuvotuksen ohessa. Saa nähdä mikä tällä kertaa mättää.
Miehen piti muuten mennä vaan kelassa käymään ja tulla sitten takaisin. hmm... Kela meni kiinni 1,5 tuntia sitten. :(
pääsee näyttämään mallia.