Imetys ja niukat kuukautiset?
Hei!
Mitähän tämä taas on? Imetän edelleen 9kk ikäistä vauvaa, yösyönnit jäivät pois ja nyt alkoivat kuukautiset - tai ainakin luulin niin. Yleensä minulla on ollut tosi kivuliaat ja runsaat kuukautiset, mutta nyt vuoto on ollut hyvin niukkaa, eikä särkylääkkeitä ole tarvittu. Onko nämä tosiaan kuukautiset? Pikkuhousunsuojalla olen pärjännyt jo neljä päivää!
Toisaalta pelottaa, että en kai vaan ole taas raskaana. Kondomia on käytetty, mutta jos silti on vahinko päässyt käymään... Apua...
Kertokaahan kokemuksia, vai pitääkö tässä lähteä testiä ostamaan.
Kiitos etukäteen :)
Kommentit (5)
siis minulla oli ainakin oikein reilut vuodot, kun menkat alkoi. luulin, että ne alkoivat kun vauva oli 4kk ja tuli niukkaa vuotoa, mutta nyt jälkeen päin ajatellen eivät ne voineetkaan olla.. lopetin imetyksen 7,5kk jälkeen ja tulivat oikeat kun lapsi oli 9kk.
nyt murtui pato :D Alkoihan se vuoto ihan kunnolla. Saapa nähdä millaiset megasuperkuukautiset nämä oikein ovat... Nyt sitten mietin, että voinkohan aloittaa MiniPill -merkkiset minipillerit, kun vuoto alkoi vasta nyt kunnolla. Ne pitäisi aloittaa vuodon ensimmäisenä päivänä, koska ei missään tapauksessa saisi olla raskaana. Kokeilen noita pillereitä, koska Cerazetet aiheuttivat kamalia mielialavaihteluita. Ja niiden aikana tuli sitä tiputteluvuotoakin. Onkohan kenelläkään kokemuksia noiden MiniPillereiden aloituksesta....? Ja haittavaikutuksista?
.