Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** ENSKAT vko 49 (3.12-9.12) **

03.12.2007 |

Vielä ei näyttänyt olevan pinoa tälle viikolle. Tässä siis meille sellainen :)

Viime viikon turinat: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=11810364&p=2&tm…

Hyvää alkanutta viikkoa!

-Sara-Maria-

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti aivan kamala olo.. Jaksamista teille!!

Vierailija
22/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marzulle suuren suuret pahoittelut. Jaksamisia sinne koko perheelle

buttefly: Mä oon tuonne isyyspakkaukseen laittanut vähän sitä sun tätä esim. Miehelle t-paidan (iskä on kova jätkä), ruokalappu, tutti ja tuttipullo (papa is the best tekstillä), opaskirjan, kirjan lapselle, kylpylelun, kylpyöljyä, hoitorasvaa, korvatulppia, energiajuomaa, kumihanskat, äidinmaitokorviketta, sosetta yms... Oon jotain saanut tilattua netissä esim. paidan ja ruokalapun www.spreadshirt.net siellä saa ite suunnitella tekstin tai liittää grafiikan, sitten tutti ja tuttipullon tilasin tuolta www.babycare.fi . Toivottavasti noista vinkeistä on apua. Muutenkin netistä saa varmasti kaikenlaista tilattua kun vaan jaksaa surffailla. Hyvä, että teillä on masussa kaikki kunnossa :)

Kaikille muillekkin moit :)

Nyt mä meen telkkarin ääreen. Äitin kanssa ollaan koko päivä oltu shoppailemassa ja kieltämättä jaloissa tuntuu tuo päivän liikkeellä oleminen.

-Sara-Maria rv 30+1- (uusi kymmenluku, iikk..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs enskojen itsenäisyyspäivän juhlinta sujui? Keli meni ainakin tosi huonoksi täällä meillä päin, loskaa ja liukasta, saa kieli keskellä suuta kävellä tuolla, ettei käy huonosti.

Tänään haettiin miehen kanssa kuusi metsästä joulun aikaa odottamaan, ihana tuoksu siitä autossa lähti. Joulua olen jo hiljalleen kotonakin laittanut, vaihtanut verhot ja pöytäliinat ja oveen kranssin. Tänä iltana olisi tarkoitus istua iltaa kaveriporukan kanssa pitkästä aikaa. Alkoholinta glögiä on varattuna minullekin ;)

Omassa navassa ei ihmeitä. Liikkeistä en edelleenkään ole varma, että onko se pikkuinen joka möyrii siellä...muuten tässä on vointi ollut hyvinkin tasaista. Puoliväli häämöttää... :)

Marzulle vielä halaukset...

Weera 19+4

Vierailija
24/24 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara-Marialle onnittelut uudesta kymmenluvusta! Niin se aika vaan menee... :)

Weer@lla kans kohta puoliväli raskaudessa! Pian ne liikkeet alkaa tuntua :)

On menneet nämä viime päivät aika tohinassa, kun miehellä oli pitkä vapaa. Ollaan juostu pitkin pitäjiä ja ollut kiva tavata kavereita, kun kerrankin kunnolla aikaa molemmilla. Viikot menee aina niin nopsaan ja viikonloput kanssa. Linnan juhlia tuli myös toisella silmällä vähän vilkuiltua, mutta ei niistä oikein jäänyt mitään mieleen.

Mitään oireita siitä, että synnytys olisi lähellä, ei tosiaankaan ole. Liitoskivut sen kun voimistuu, kun oikein olen mennyt vauhdilla päivät eteenpäin. Unta tuntuu tarvitsevan tosi paljon, yöt onkin menny nyt ihan hyvin, nukkuessa. Ainoostaan nouseminen sängystä menee koko ajan pahemmaksi noiden kipujen takia.

Joulukortteja pitäisi ruveta raapustamaan ja olisi mukava kirjoittaa ihan vanhan ajan kirjekin jollekin kaukaisemmalle kaverille :) Kirjeitä on tosi kiva saada, vähemmän niitä nykyään kukaan kirjoittelee.

Illaksi on vuokrattu leffa, eli kohta syömään ja sitten ehkä saunaan ja leffan pariin.

Mukavaa sunnuntaita kaikille enskoille!

Gaiole ja piiperö 37+3