Taas täällä rv5=)auttakaas=)
Iltaa,
Taas täällä=)
historia:
km01/04, poika 11/04 , tuulimuna 12/06
Ja nyt sitten mennään rv n.5,
rinnat arat, väsyttää, kylmä eipä muita oireita=( Toivottavasti nyt toukka pysyy moottorissa=) Olisi jo niin kovin toivottu!
Onko teillä tietoa paljonko alkuraskauden ultra maksaa yksityisellä? Millä viikolla sinne olisi hyvä mennä?
Pari päivää sitten oli tosi kovia vihlasukipuja hyvä kun liikkumaan päässi? onkos muilla ollut?
mietittyttää myös kun testin viiva oli haalea samoin kun ed tuulimuna raskaudessa? kokemuksia?
Yst:pähkinä ja masu
Kommentit (5)
että mulla oli ihan alyttömän kipeet vihlasun ja viiltelyn tunteen alamasulla alkuraskaudessa. Töissä piti kävellä talon toiseen päähän ruokatauoilta niin hissukseen sipsuttelin, koska jos otti liian ison askeleen niin voi mahoton kun sattui!! Nyt on suloinen 8kk poika :)
-mangu-
Alkuraskauden ultra maksoi Lahdessa yksityisessä äitiysneuvolassa kätilön tekemänä noin 60 euroa ja lääkärin tekemänä reilu 90 euroa. Lääkärin tekemästä sai kelakorvaukset, jote hinta meni melkein samoihin. Eri lääkäreillä eri hinnat..
Onnea Pähkinäneito plussauksesta! Toivotaan että kaikki sujuu hyvin loppuun asti :)
Meitä keskenmenon kokeneita (yksi tai useampi) on tuolla ex-haahuissa mukava joukko, tervetuloa vain sinne jutustelemaan. Siellä pääsee purkamaan tuntojaan kun km-peikko iskee saman kokeneiden, nyt odottavien seurassa! :)
DreamOne ja nappula rv 23+0
Varaan heti huomenna sen ultran 7--> viikolle, kiitos tiedosta Tari?=) , minä testailin sillä apteekin omalla testillä!
-Mangusti- ihana kuulla että samoja vihlasuja ollut sinullakin ja hyvin kuitenkin mennyt kaikki!
Västäräkki kiitos hinnoista ,sen nyt maksaa siitä tiedosta=)
DreamOne käynpäs tutustumas ex-haahuihin!
Kiitos onnentoivotuksista ja heilutus masusta kaikille masuasukeille=)
Ja sitten kysymyksiin, eli sinne alkuraskauden ultraan kannattaa varata aikaa jonnekkin rv 7 korkeintaan, jotta varmasti näkyy sitten sykkeet, jos vaik hedelmöitys oliskin tapahtunut myöhemmin kuin luulee.
Ja minulla kanssa raskaustesti antoi todella haaleat viivat vasta kp 29/25 ja minulla kolme keskenmenoa kanssa takana,niin pelotti et onko taas keskenmeno tulossa, kun niin haaleat oli viivat,mutta rv 8+4 ultrassa näkyi viikkoja vastaava pikkuinen ja sykkeet oikein hienosti. Joten olen tullut siihen tulokseen, että tuo varsinkin aconin testi ei vaan kaikille anna niitä vahvoja viivoja. Itse testailin siis aconilla. Paljon onnea vielä kerran ja paljon liimaa ja tarrasukkia pikkuiselle mukaan matkaan:)
Tari rv 9+5