Elokuisille vielä omaa pinoa?
Meillä olisi ihan elokuun ensimmäisinä päivinä laskettu aika, joko löytyy muita plussanneita?
Nazuli rv4+? ja tyttö 06/06
Kommentit (81)
Täällä on aina välillä oireita ja välillä ei. Raskaustestejä oon tehny monta, tänään viimeisen. Ja selkeä viiva ilmestyi kyllä heti ja tummempi kuin kontrolliviiva. KAit sitä kohta uskaltaa ajatella että pikkuviitonen olisi tulossa :)
Ruokahalu on aika nollassa, ei tee mieli lämmintä eikä makeaa. Pahaolo on jos syön tai en syö.
Alkuraskauden ultraa en ole vielä varannu, pitää miettiä onko siihen varaa, haluttais kyllä hirveästi.
Kivaa, että meitä on täällä jo näin paljon, käyn kyllä lueskelemassa useasti päivässä, oon vain näköjään laiska kirjottamaan.
JA tuolla yahoon puolella oon jo jotain kirjoitellukkin
Mukavaa viikon alkua kaikille elokuisille mamma ja masuasukki 5+3
la olisi kai 6.8. ensimmäinen 09/03. Nyt rv 5+5.
Eli eilen tein testin ja se oli POSITIIVINEN-ihanaa. Kova vauvakuume jo ollukkii päällä!!!
Nyt siis viikot 5+5 (kai) ja esikoinen syntynyt 03/06
fiona77 5+5, hieman vieläkin päästään pyörällä :)
siis la elokuun alussa.. tyttö (06/07) ennestään. Ihanaa!! Nyt se sitten taas alkaa se ihanakamala raskaus. Toivottavasti kaikilla menee mahd. hyvin!
ninni ja turvonnut vatsa
Moi,
Täällä myös yksi onnellinen odottaja. Rv 6+4. La 1.8. Ensimmäinen lapsi tulossa. Jo muutaman viikon oon saanut totutella odottajan oloon. Oireina ovat olleet ajoittainen väsymys, alavatsatuntemukset ja rintojen arkuus. Pahoinvointi odotuttaa itseään, pientä kuvotusta ollut. Kovasti ollaan isän kanssa innoissaan. Vielä vaan ei uskalla olla liian iloinen.
Mukavia (joulun)odotusaikoja itse kullekin!
olitkos mukana maalismussukoissa tuolloin 06? Muistin nimimerkkisi, mulla oli kans edellisessä raskaudessa la maaliskuussa 06, mutta tyttö syntyi kuitenkin jo helmikuun puolella :)
Täällä taas tarkastamassa tilannetta.. Eilen siis vihdoin alkuraskauden ultra ja kaikki sen mukaan hyvin. Sydän sykki ja asukki oikeassa paikassa.. Oli se helpottava kokemus ja suosittelen kaikille joita vähänkin mietityttää. Eihän se tietenkään poista faktaa että alussa ollaan mutta kuitenkin. Olot pysyny samanlaisena eli ällötystä ja väsymystä, sekä alavatsan kipuja hiukan. Mutta olo silti erittäin onnellinen. Hyvää tätä viikkoa kaikille.
Eli rv 6+4 ja oikein hyvin näky ultrassa.
Moikka vaan kaikille!! Täällä olis yks äippä kuka odottaa kolmatta.. jess... :) Oon niin onnellinen..
Mulla on kaks poikaa -00 ja -05.. Ja nyt olis laskettu aika olis 5.8.08.
Mul on nyt rv 7+0..
Tänään sitten oli eka neuvola. Noh eihän siellä otettu´ku verikokeet ja neuvottiin ruuan suhteen. Seuraavan ajan sain heti tammikuun alkuun jolloin kokeillaan löytyykö syd.ääniä. Olipas se jännää taas käydä siellä äitiysneuvolassa. =)
Mä päätin, että en mene alkuraskauden ultraan, koska sain niin nopeaa tuon uuden ajankin. Ja tammikuussa on myös np-ulta. Pahoinvointi senkun lisääntyy ja väsymys. Tästä taisi tulla piiiitkä raskaus aika, mutta täytyy nauttia joka hetkestä ;)
Mitenkäs teillä muilla " kärsittekö" millasista oireista? ja joko ootte käyny neuvolassa?
rv. 6+4
uskaltaudun mukaan...vaikkakin olo on jotenkin toppuutteleva...silleen että äläs nyt viä innostu...malta ny mieles...ääh.en tiä mutta menkat on myöhäs ja plussannu oon 3 eri testiin, että kaippa se nyt on vain uskottava..vaikka onhan se ihan hyvä malttaakkin mielensä kun oon niin alussa viä...heh, olipas mullakin alotus..todella positiivinen :D anteeksi vain :/
niin eli mulla ois laskettuaika 6.8 ja eka neukkuaika ois 7.1...ei millään malttas orottaa nuin kauaa.haluis vaan pian tietää onko siellä masussa kaikki hyvin ja onko oikeassa paikassa.
mtn oireita ei juurikaan ole..rinnat on kyllä kamala arat ja varmaan yhen koon jo turvonnu...mulle ihan suotavaa kun mikään pamela beivotsi kun en ole :D
mutta ollaan kuulolla ja kaikille ihanaista odotusaikaa ja mukavia joulun odotus hetkiä
toivoopi Butukka(joka tahtois pian uskaltaa iloita raskaudesta)
voi että ku pitää sählätä niin lisäisin viä jotta olen 29 vuotias ja mulla on entuurestaan tyttö 11/01 ja poika 12/04.
pöh kun ei taas osaa laittaa samaan koko juttua eli mulla on rv tällähetkellä 6
Mulla tuli tunne et haluan käydä tk:ssa verikokeessa ja kävin sit tänään. Saan huomenna vastauksen, josko olisi oikealla tasolla hcg, alkoi vain pelottaa et kaikki ei olisikaan hyvin. Nyt kaks päivää ollu oireetonta, kun jokunen edellinen päivä oli useaan öklöttävää oloa päivällä. Viime raskaudessakin kyllä kuvottava olo alkoi vasta raskausviikolla 7, mut nyt ihmeellisesti kaikki oireet jotenkin hävisi.
Ultra olisi viikon päästä to 20.12, kivasti ennen joulua. Neuvola onkin sit vasta 7.1. Josko kaikki menisi hyvin.
-Eikka ja masuasukki 5+6-
Mulla olisi la 7.8.2008 ja tokaa odottelen. Esikoispoika syntyi 03/2007. Oireina kylmyys, pahako olo ja raivarit : )
anna22 olin kyllä mukana maalismussukoissa 06 ja oon vieläkin, meillä on edelleen toimiva sähköpostirinki :)
Edelleen tämä raskaus tuntuu uskomattomalta, ensi viikon pe on eka neuvola ja kai se siitä todemmaksi sit pikkuhiljaa muuttuu...
fiona77 6+0 ja pikku-ukko 1v9kk
Minäkin taas pistäytymässä. Varasin neuvolan tänään. Sain ajan vasta 15.1., aika pitkälle meni:( No eipä auta kuin odotella.
Etova olo jatkuu ja väsymys alkaa olla aika mahdotonta. Mutta ihanaa olla raskaana!
Niin ja mukava kuulla ultrakuulumisia!!!
Mukavaa illan jatkoa kaikille!
JHS 5+0
Tiistaina tein positiivisen testin, 9. 1. neuvola aika. Jännittää, on nimittäin ensimmäinen odotus!Kaikki on niin kovin uutta...Vielä ei ihan kamalsti uskalla hehkuttaa, mutta kyllä se taitaa olla pakko edes vähän!
siis aivan järkyttävää, ei tule vain aamulla vaan pitkin päivää aaltoilee ja varsinkin kuumassa tilassa. oksentamista ei ole, mutta hirveä ellotus...
Muina oireina älytön väsymys ja palelu.
Positiivista on se, että tietää olevansa raskaana. Tympäisee vain se, että painan nyt sen verran kuin mitä esikoista synnyttäessäni, eli ylipainoa on.
Toinen asia mitä toivon hartaasti on se, että ei vaan olisi kaksosia pukkaamassa tai mitään pahaa sairautta kärsivää lasta.
Tieto lisää tuskaa.
... ja sanoja puuttuu yo. eli menee se raha miehen mielestä turhempaankin kuin tuohon ultraan, siksi nyt sen päätin varata.
Ja tosiaan, kävin loggautumassa tonne yahooseenkin, mut en ole vielä saanut sinne kirjoitettua. Koitan jossain vaiheessa perehtyä systeemiin paremmin...
Olivia