Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi alkaa oksentamaan yöllä, kumpi teillä nousee?

Vierailija
07.11.2008 |

Toinen siivoo sotkut ja vaihtaa puhtaat petivaatteet. Toinen huolehtii lapsesta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivota voi kumpi tahansa. Muuten yövalvomiset ja heräilyt hoidan minä. 3 lasta on, joten ei ole mieskään voinut välttyä siivoamiselta täysin.

Vierailija
22/33 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei miehellä ole aamulla aikaista menoa (tekee kevätkesällä keikkahommia joissa joutuu heräämään joskus 03 aikoihin). Kerran on jouduttu vaihtamaan lakanat kun lapsi oksensi sänkyyn, sen jälkeen on aika tullut kertomaan että on paha olo ja pyytää vatia. Tämä lähti siitä kun kerran kun tyttö oli oksennustaudissa vajaa 3-vuotiaana ja annoin vadin ja sanoin että yritä osua sinne, sen jälkeen ei olekaan koskaan oksentanut muualle kuin vatiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkeen muuhun pystyn, mutta oksenuksen edessä oon aivan voimaton.

Vierailija
24/33 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat nousee, toinen siivoaa paikat ja sängyn ja toinen lapsen

Vierailija
25/33 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennusta ei ole koskaan onneksi sänkyyn tullut, mutta pissat kerran tuli.

Silloin toinen riisui ja pesi lapsen ja laittoi puhtaan yöpaidan. Toinen keräsi likaset petivaatteet pois ja laittoi sängyn uudestaan kuntoon lasta varten.

Vierailija
26/33 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös silloin, kun on pissannut sänkyyn ( nykyään enää harvoin). Toinen vaihtaa sit lakanoita ja toinen putsaa lasta/ vaihtaa lapsen vaatteet.

Vierailija
27/33 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että mies hahmottaa tarpeen tullen lakanoitten sijainnin, mutta minä olen kyllä meidän lakanavastaava yleensä. Vaihdan lakanat yleensä, miehen lakanan vaihtoväli voisi olla vähän pitkänlainen :).

Jotkut kotihommat vaan ovat vuosien saatossa vakiintuneet. Esim. minä vastaan lakanoista ja vessan pesusta. Päädyin ottamaan vessavastuun, kun tarpeeksi monta kertaa olin murjottanut, ku mies ei ikinä pessyt vessaa (ainakaan kunnolla!). Nyt meillä on sopimus, että mies hoitaa autoon liittyvät asiat, kuten huoltoon ja katsastukseen viennit, rankaitten vaihdot jne. Ja minä pesen sen vessan. Nyt mies on kyllä yhden vessan pesun mulle pystyssä, mä vein viimeksi auton korjaamolle. :D

Vierailija
28/33 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se paskapää viellä valittaa aamulla kun on heränyt ksken unien.

Tuo vaimo siis.

m34

Vierailija
29/33 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen huolehtii oksentavasta lapsesta ja toinen siivoaa tarvittaessa sängyn ja vaihtaa lakanat...

Vierailija
30/33 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten minä nousen kun vauva herää ja mies silloin kun jompikumpi isommista.

Vierailija
31/33 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vie yleensä suihkuun ja minä vaihdan ne lakanat. Luuttuamista riittää aina molemmille, ei se tauti yleensä kertayrjöön lopu. On ollut niinkin, että minä ja lapset on maattu rajun rotaviruksen kourissa ja mies on ollut sairaanhoitajana itsekkin puolikuntoisena.

Oisko niin, että jos mies ei ole ikinä siivonnut minkään elukan sotkuja ennen lapsia, niin ei varmaan siivoa lastenkaan....*villi oletus* mieheni on maalta kotoisin ja tottunut paskahommiin.

Vierailija
32/33 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousisin kyllä varmaan auttamaan, ainakin kysyisin haluaako että autan. ei ole tainnut lapsemme kertaakaan oksentaa yöllä, tai sitten mä en vaan oo huomannu, kun mies on hoitanu jutun. :)

Vierailija
33/33 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesee lapsen ja minä lakanat ja muut. Jo ihan siksikin, että miehen on helpompi kantaa lapsi kylppäriin. Sen jälkeen toinen jää nukkumaan lapsen kanssa lastenhuoneeseen.

Mutta muuten jos lapsi vain itkee, niin meillä mies herää, on aina herännyt, paitsi silloin kun olen vielä imettänyt (kumpikin lapsi lopetti yösyönnit 2-3kk iässä, tajusivat kait, että äidin on annettava nukkua:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän