Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaivataan mielipiteitä ja ehdotuksia

03.12.2007 |

Hei kertokaas te mielipiteitä Camilo nimestä pojalle? Entä mitä ehdotuksia olis tuon nimen eteen ja taakse, eli joku kiva yhdistelmä?? Olisin kiitollinen mahdollisimman monesta vastauksesta, enhän halua antaa lapselleni nimeä josta joutuisi kärsimään. :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilo hmm...

Alkuun mietin onko nimi tulossa tytölle vai pojalle (ennenkuin luin viestiä pidemmälle) Jotenkin yhdistin Camillaan. Etunimenä varmaan ihan ok jos sukunimi on ulkomaalainen ja perheen tausta samoin, Camilo Virtanen, eih. Laittaisin itse kuitenkin toiseksi nimeksi mieluummin.

Oscar Camilo

Iivo Camilo

Artur Camilo

Frans Camilo

Eemil Camilo

Elias Camilo

Vierailija
2/13 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näin se oli tarkoituskin että toiseksi nimeksi, eli eteen ja taakse pitäis löytää jotkut kivat nimet...ehdotuksia tulikin jo kivoja, on tä nimen keksiminen sit vaikeeta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilo on kaunis nimi, jos perheessä on sukua jostain espanjankielisestä maasta. Muuten on kyllä aika erikoinen valinta.

Jos kyseessä on espanjankielinen perhe, niin kannattaisi varmaan valita Camilon yhteyteen nimi, joka ymmärretään ongelmitta kummallakin kielellä.

Vierailija
4/13 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukunimi. Lehtisen tai Lindin kanssa Camilo herättäisi lähinnä hilpeyttä. =)

Vierailija
5/13 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ollaan suomalaisia molemmat, miehen sukunimi on kyl sellanen vähän hienompi ja vanhempi...tä nimi oli lähinnä mun miehen keksimä ja totes et se tulee johonki kohtaan nimeä...sen kans melko vaikee inttää, mut siis minä itse myös mieltä et mahtaako olla liian erikoinen vaikka sukunimeen sopisikin....olisko teillä mitään muita vähän erikoisempia mutta suomalaiseen suuhun sopivaa pojan nimeä..mies kun näyttää haluavan vähän erilaisemman nimen hinnalla millä hyvänsä

6/13 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caius/Kaius

Milo

Milko

Casimir/Kasimir

Caspian/Kaspian

Miklas

Misae

7/13 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkas, mutta siis viimeinen ehdotus oli Misael ja muutama vielä..

Jason

Joakim

Vierailija
8/13 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin toiseksi nimeksi. Miten olisi Oscar tai Leo? Rolf tai Ruben?

Vierailija
9/13 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muutkin. Camilo on melko harvinainen valinta ihan supisuomalaiselle pojalle. Mulle tulee mieleen isä Camillo, mikä ei ole välttämättä huono asia, sympaattinen hahmo.

Jos Camilo halutaan pitää, yhdistäisin siihen eteen 2-tavuisen kansainvälisen nimen (Onni Camilo kuulostaa aika oudolta) ja konsonanttipäätteisten etunimien kanssa yhdistäisin vielä kolmannen perään.

Muutama esimerkki

Joel Camilo Constantin

Joni Camilo

Leo Camilo

Aaron Camilo Emmanuel

Markus Camilo Cornelius

Mutta jospa löytyisi joku muu nimi, joka miellyttää isää? Millaiset olisivat tarpeeksi harvinaisia tai sopivan tyylisiä? Joku edellisistä kolmansista (mieluiten Konstantin K:lla)? Tai tässä nyt muutamia heittelen...

Maximilian

Rafael

Gabriel

Aleksander

Nikodemus

Rikhard

Roland

Vierailija
10/13 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oon viime päivät nyt pyörittäny nimiä, ja se Camilo tuntuu nyt olevan tärkee joten miltä teistä kuulostais

Mico Camilo ja perään viel joku kolmas kiva nimi?? Antaisko toi Mico vähän suomalaisemman maun...ja eihän niit muita nimii usein ees käytetä...entäs tohon kolmatta nimee..ehotuksia??

Vierailija
11/13 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän se välttämättä ole mikään huono asia. Mun mielestä Camilo on oikein kaunis pojan nimi ja jos sopii sukunimeen niin mikä ettei. ja eipä noita muita nimiä tosiaan edes pahemmin käytetä.

Vierailija
12/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään tuota Mico Camiloa. Rehellisesti mua vähän kiusaa ajatus c-kirjaimen käytöstä, jos sukunimi on ihan ehtasuomalainen Kun kuitenkin se Mico näkyy joka päivä - eihän sukunimessä ole k:ta? Esim. Mico Jokela näyttäisi musta hieman kummalta.

Mutta toisaalta Miko Camilo - näyttääkö hassulta? Ehkä sen voisi kestää?

Kirjoitanpa tähän nyt muutaman ehdotuksen molemmilla tavoilla niin voi katsella ja ihmetellä

Miko Camilo Konstantin (mä en näköjään pääse tästä irti... ja haen vähän paria Mikon k:lle)

Miko Camilo Samuel

Mico Camilo Marius

Mico Camilo Antonius

Vierailija
13/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on esikoisen nimessä c joten siksi varmaan se mico olis c:llä...sukunimessä ei ole k:Ta, ja sukunimi on melko pehmeä ja vähän vanhempi, ei mikään perussuomalainen nimi. Sukunimi alkaa M:llä joten se Mico sopis siihen musta ihan kivasti...noista kolmansista nimistä ihastuin tuohon Marius nimeen :) Ja sukunimeen sopis myös etunimenä tuo Camilo mut musta se on kans vähän liian ulkomainen joten siksi haluan sen toiseksi nimeksi ja mies siihen suostui :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme