Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** SYYS 04 Itsenäisyys-viikko! ***

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekalla nousi viime yönä kuume. Päivä meni suht hyvin kuitenkin, mutta nyt oli kova kuume nukkumaan mennessä, joten annoin lääkettä ja kunhan nukahtaa kunnolla, käyn ottamassa peiton pois. Jotenkin ei raaskisi, mutta poika on saatava jäähtymään. Täytyy toivoa, että kuume edes häätäis pitkään jatkuneen nuhan pois.

Muskarin tonttuilut meni sitten ohi ja taitaa mennä myös anoppilan pikkujoulut huomenna.

T@hti

Vierailija
22/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas taudit kiertää perheissä :-( Paranemista kaikille!

Mullakin taas olo tukkosempi ja yöllä herää yskimään.En ymmärrä miten kokoajan pyörii joku tauti päällä.

Ihanaa että huomenna on vapaa,sais olla se perjantaikin mut ei ole!Mun vanhemmat tulee huomenna koska pojalla ei ole pe koulua ni tulevat hoitamaan.Saa typykin pitkän vapaan.

KAttelen tässä samalla tuota Suomi Rock konserttia(vaimikä se on ) jos jotain hyvää tulis...

Hyvää Itsenäisyyspäivää ystävät :-)

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sain flunssan heti perään. Yritän silti vähän siivota, kun kämppä alkaa olla aika räjähdyksen jäljiltä. Jos sais noi puhtaat matotkin lattiaan. Sitten jos ei tulis uusia katastrofeja, niin vois yrittää pitää kämpän sen verran siistinä jouluun saakka, ettei tarvis sillon enää niin hulluna siivota. Eihän tässä muutenkaan ole kuin 2,5 viikkoa aikaa jouluun enää. KÄÄK! :)

Lyhyestä virsi kaunis, menen imuroimaan. Tälläinen itsenäisyyspäivä täällä, mutta jos illaksi sais siistiä ja vois rauhottua hyvän ruuan ääreen.

T: Ynis

Vierailija
24/29 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan ystäviä kylään. Sosiaalinen elämäni on jopa parantunut tänne muuton jälkeen :). Ystävät jäävät yöksi ja lupautuivat hoitaa lapsia huomenna kun täytyy käydä töissä.

Mies on nyt kipeä, mutta muuten olemme aika hyvin toipuneet. Paranemisia sairastajille.

Jouluun on tosi lyhyt aika ja mulla lahjat ostamatta. Tosin koska vain lapsia lahjotaan ei urakka ole kova. Mutta tehtävä se on kutenkin. Jos viikonloppuna.

Ulkovalojakin kävin ostamassa. Liian vähän tosin, täytyy hakea lisää. Mutta kivasti valaisevat muuten pimeää ympäristöä.

Eräässä painohallintaryhmässäni toivottiin, ettei päivälkodin henkilökuntaa lahjoitaisi suklaalla ;-). He kokivat erittäin haastavalta yrittää vastustaa suklaata muuta herkkua. Ymmärrän hyvin. Kehoitin lahjoittamaan suklaat edelleen vanhainkotiin ja sairaaloihin, siellä on ihmisiä jotka jopa tarvitsevat lisää energiaa ja varmasti ilahtuisivat. Itse olen ostanut joko viiniä tai sitten joulukahvia tai teetä. Alkoholi on vähän arveluttavaa, jos ei tunne henkilökuntaa. Joten tänävuonna olen tee -ja kahvilinjalla.

Mukavaa vapaapäivää!

Pilette

Vierailija
25/29 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö oli tosi rauhaton. Lääke ei laskenut kuumetta niin hyvin kuin olin toivonut. Toisaalta Pekka ei kuitenkaan ole niin huonossa kunnossa, että siksi nukkuisi. Joten janotti, pissatti, äiti, mitä sinä teet?....... joten muu perhe menee anoppilaan pikkujouluja pitämään. Mä jään Pekan kans kotiin. Pekka voi muuten lähteä, mutta miehen veli perheineen tulee myös, niin ei viiti sitten mennä.

Sää on ankea. Täällä oli jo ihan mukavasti lunta, mutta kaikki on sulanu pois ja kuutisen astetta on lämmintä, vettä sataa :(

En ollu yhtään miettiny tätä itsenäisyyspäivää enlä syömisiä... mutta lopulta syötiin ihan aiheeseen sopivasti ;) Perunamuusia, sipulikermakastiketta ja peuranlihaa sekä salaattia ja vihanneksia :) iltapäiväksi on vielä linnunlihaa.

Mulla on jouluvalmistelut ihan hyvällä mallilla, mutta toki tekemistä riittää vielä ja ens vikko meneekin joulujuhlissa, jos nyt terveenä pysytään. Nytkin oon pessy monta koneellista pyykkiä, ei auta, vaikka onkin juhlapäivä.

T@hti

Vierailija
26/29 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin poistamaan kirjoittamani tekstin, uudelleen ei jaksa.. :-( Mut täällä ollaan, mulla yskän jälkeen jäänyt toispuoleinen kurkkukipu, joka säteilee korvaan. Rasitus. Oottelen lauantain ostosreissua Jatun kanssa, vielä pari lahjaa ostamatta..

Enkeli1 ja Nea+Mini (joka ottanut itse muutaman askeleen)

Vierailija
27/29 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmissani oli siivota, laittaa paikkoja kuntoon ja tehdä jotain mukavaa koko perhe yhdessä. itse romutin suunnitelman ja rekrytoin hätäpäissäni mieheni tekemään yhden työvuoron klo 17 asti...

Itseäni harmittaa, kun en saa mitään aikaiseksi, pakko olisi siivota. Nyt on tekosyynä' se, että Antsa nukkuu vielä päiväuniaan (joille nukuttaminen vei n. 45 min).

Lunta piisaa, ja kaunista, pakkasta vain muutama aste. Toivottavasti ei lämpiä enempää.

Viikonloppuna sunnuntaina juhlin kolmeysejä Nightwishin seurassa. Mies hakee anopin viikonlopuksi tänne ja yksi hyvä kaveri etelästä on tulossa kyläilemään. isompikin porukka oli alunperin tulossa, mutta suurimmalla osalla siis suunnitelmat muuttuivat.

Oliko Tuttis niin, että olette NW:ssä nimenomaan lauantaina?

Mitäs tässä, ollut työpaineita, tyhmää päätä, kaikenlaista.

Ihanaa Piletti, että olette saaneet kylppärin kuntoon :) Aavikselle mukavia remontteja!

Kaikille sairaille paranemista!

♥SaaMa

Vierailija
28/29 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ennen vanhaan: Muumi-dvd pyörii, minulla on kylmää kahvia kupissa ja hengaan täällä :) Palstan hiljaisuus ei kyllä ole vanhaa tuttua, mutta eipä siitä sen enempää... Tai sittenkin. Töiden alkamisen jälkeen oma kirjoitteluni on vähentynyt, aika ei vaan tahdo riittää. Luen pinon päivittäin, mutta kynnys kirjoittaa on lipsahtanut aika suureksi.

Meille kuuluu sitäsamaa. Hetkittäin oma jaksaminen tuntuu olevan hiukan tiukilla, mutta tässäpä sitä vaan porskutetaan.

Väkkärä, tuo Camelbootsmies, kulkee omia polkujaan ja syö spartalaisesti. Nyt kokeillaan broileria ja persikkaa. Väkkärälle on löytynyt herkkujen herkku, vetää melkein vertoja jätskille, nimittäin Nikke vaniljavanukas. Kivaa :) Jaa paitsi se siitä spartalaisuudesta, kun on herkkujakin :)

Pyörsky on meidän Pikkumyy, tulta ja tappuraa mutta silti suloinen. Allergioita on edelleen, mutta niiden kanssa tulee toimeen - enimmäkseen.

Kakkonen on ensimmäistä vuotta yläkoulussa ja siinä tuntuu olevan hiukan totuttelemista. Yksilön vapaus lisääntyi, mutta oivallus siitä, että samalla lisääntyi vastuu, ei ole vielä ihan tullut.

Ykkönen on kahdeksannella luokalla, hänellä menee koulu paremmin kuin koskaa. Arvaatte varmasti, että se ilahduttaa minua kovasti :)

Väkkärällä on nälkä, luultavasti Pyörskylläkin, joten morjens!

Vierailija
29/29 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paineita pitää lapset pois päiväkodista näinä välipäivinä, kun aina tulee se kysely, että miten ovat joulun aikaan lomalla. Todettiin, että menevät sitten mummolaan. Miksi tuntuu siltä, ettei kehtaa pitää lapsia hoidossa, jos itse ollaan joulun aikakin töissä? Tosin ajattelen sen kyllä itse silleen, että lapsille loma tekee ihan hyvää, vaikka sitten mummojen kanssa sitä viettävätkin.

Nythän olen kyllä kotona, mutta niin on olleet lapsetkin koko viikon. Viimein siis vähän lepoa itselle! Taisin pari tuntia äsken nukkua päikkäreitä:) Mieskin on sairaana ja kotona (tekee kyllä töitä juuri). Miehellä omituinen tauti, särkee ja lämpöilee ja vähän huono olo.

Mulle kirjottamisen kynnystä nostaa se, jos muut on ihan hiljaa. Toki elämä muutenkin töissä käydessä on kiireisempää eikä iltaisin tule kökötettyä koneella niin paljoa.

Sää ulkona on kaikkea muuta kuin jouluinen. Vesisade on vienyt lumet mennessään. Synkkää on.

Kuulemisiin, nyt aloin tujottaa... :)

T: Ynis