Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko mieheltä odottaa ruokatapoja?

Vierailija
02.12.2007 |

Tai siis nipotanko turhasta...

Mieheni röyhtäilee ja piereskelee pöydässä. Lapioi ruoan suuhun niin, että laittaa leuan lautasta vasten ja kaapii ja työntää ruoan haarukalla suuhun (siis siinä pöytätasolla leuka vasten lautasta). Ei jaksa millään odottaa, kun muut syö (vaan pitää päästä katsomaan telkkaria) -- vaikka vaatii, että lasten pitää jaksaa istua pöydässä.

Olen välillä aivan sokean raivon vallassa (jota pidän sisälläni) ja olen pyytänyt mieheltäni useita kertoja kauniisti, että voisi käyttäytyä ruokatapojen mukaisesti. Ihan vaikka vain muodon vuoksi. Lasten takia.

Nyt on jo monta kertaa tehnyt mieli kaapata lautanen häneltä ja paiskata se seinään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiellä miestä syömästä muun perheen kanssa, laita sille oma pöytä vaikka vaatekaappiin. sano ettei oo hyvä lasten nähdä sellaista sikailua.

Vierailija
2/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuli pöytään paljon meidän jälkeemme

...haukkui perunat pystyyn

...heitteli tavaroita kun hermostui niihin perunoihin

...röyhtäili

...lappoi ruuan suuhunsa kauheaa vauhtia ja palasi tietokoneelle

Toivoisin, että edes jouluaattoaterialla mieskin malttaisi ihan rauhassa syödä ja jopa keskustella ruokapöydässä. Ja käyttää veistä ja haarukkaa. Kiittää ruuasta, eikä moittia. Tulla ruokapöytään vaatteet päällä.

Tänään ilmoitin miehelle, että saa ensi viikonloppuna laittaa ruuan ihan itse itselleen, minä en tee jos käytös on sitä luokkaa kuin tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä tekisin ja luulisin että voisi jopa auttaa!

Vierailija
4/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole ihan nipo (mieheni mielestä olen -- ei ihmiseltä voi kuulemma odottaa kaikenlaisia käytöstapoja).

Minua vain inhottaa, kun hän pilaa ensinnäkin ruokahaluni, lapset matkivat häntä ja lisäksi hän pilaa koko päiväni, koska olen tajuttoman raivoissani tästä porsastelusta.

Minunkin mieheni saapuu joskus ruokapöytään kalsareissa (mikä joskus ihan ok). Ei vedä tuolia pöydän lähelle vaan retkottaa sieltä kaukaa ja nojaa kyynärpäillään pöytään lappoessaan suuhun sitä ruokaa...yäk. yäk. yäk.

Ja naureskelee omille röyhtäisylle ja pieruille. Mikä on minusta mautonta.

Vierailija
5/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näytä miehelle se videon pohjalta käytävä keskustelu!

Vierailija
6/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pellossa se miehesi oikein on kasvanut?

Videoi se ihmeessä ja editoi kunnon sikavideo ja laita julkiseen levitykseen... jos vaikka häpäisisi miehen tavoille... Tai jos ei, niin suosittelen, että hommaat sille jonkin kaukalon ja pistät vaikka saunaan syömään, kunnes oppii sisäsiistiksi.

Vierailija
7/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän yritti parhaansa suhteen alussa, jotta en jättäisi häntä ja nyt kun on saanut minut " nalkkiin" (eli naimisiin) niin voikin jo ottaa rennommin. että siinä teille asennetta elämään!

(esitti myös, että meillä on yhteiset unelmat ja suunnat ja toiveet...joten voitte uskoa, miten katkera olen, kun ....ei meillä olekaan mitään yhteistä -- kaikki oli vain esittämistä...)

Vierailija
8/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemuraita-raksamies/rekkakuski taitaa olla kyseessä. Otan osaa.

Vierailija
9/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Riemuraita-raksamies/rekkakuski taitaa olla kyseessä. Otan osaa.

että mun isäni oli kotioloissa suunnilleen ap:n miehen tasoa. töissä oli ja on suuren suomalaisen yrityksen toimitusjohtaja, tosi fiksu ja filmaattinen, arvostettu johtaja ja kaikin puolin kunnon ihminen. kotona ei sitten tarvi enää pingottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi