Lue keskustelun säännöt.
En lahjo tänä jouluna ketään
02.12.2007 |
Enkä odota keneltäkään mitään saavani. Säästyneillä rahoilla ostan sitten itselleni ja lapselleni jotakin mitä oikeasti haluamme. Ei tartte sit heti joulun jälkeen varata kirppispöytää, että pääsee vääristä lahjoista eroon.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla