Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 1v 10 kk tytölle ja n. 4 v. pojalle joululahjoiksi?

02.12.2007 |

Eli tämän ikäisille sisaruksille joululahjat mulla mietinnässä. 4 v. poika on kyllä esittänyt jo omat toiveensa (lähinnä autoja) ja aiotaankin hommata hänelle Plaston tukkirekka (kestää varmasti hyvin kovempaakin käsittelyä). Mutta mitäs pikkusiskolle sitten, eli hänelle olen ajatellut jonkun ihan oman lahjan ja sittem ehkä joku isompi lahja olis kiva yhteisesti molemmille. Molemmat tykkäävät rakennella Legoilla, meillä tällä hetkellä vain Lego Quatrot 1-3 v. käytössä. Kannattaakohan hommata enää Dubloja, tytölle olisi varmasti käyttöä, mutta onko jo pojalle liian helppoja? Se Duplon prinsessa linna olis ihana, mutta se ei kyllä kävis pojalle sitten ja osaako lie kohta 2-v. sillä edes vielä leikkiä? Entä muut Duplot esim. se eläintarhajuttu (kävis molemmille) vai hommaisko ihan perusdubloja? Toinen mitä olen miettinyt on Fisher Pricen ne Mini People jutut (meniköhän nimi oikein) esim. se joku nukkekoti tapainen juttu, onkohan ne niin kehittäviä, niissähän ei pysty rakentelemaan ja ovatkohan jo sitten pojalle vähän liian helppoja? Vaikeaa.. Antakaahan vinkkejä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla