G: Miten laihduit ja missä ajassa? Lähtikö kilot pysyvästi?
Itse olen nyt laihtunut vajaassa viikossa laihdutuslääkkeen ja todella kevyen ruokavalion ansiosta 3kg. Vielä on 20kg jäljellä. Tahi varmaan hidastuu jossain vaiheessa. Mutta olen tyytväinen tähän alkuspurttiin.
Mites muilla on laihdutukset sujuneet ja millä metodeilla?
Kommentit (4)
Näin pääsin 70kg->51kg vuodessa. Terveys ja jaksaminen ihan eri luokkaa.
kirjekurssia olen noudattanut nyt 6 viikkoa ja paino tippunut 8,5kg. Laihdutus tuntuu tosi helpolta koska myös herkuttelu on sallittu, kunhan päivittäiset pisteet ei ylity. En olisi uskonut että tuloksia tulee näin helposti. Hitaasti hyvä tulee ja tähtäin onkin ensi kesässä ja tiputettavaa on vielä 10kg.
Tsemppiä sulle!
Mullekin lääkäri voisi määrätä lääkkeet, mutta olen päättänyt selvitä tästä 40 kg urakasta ihan itse. 15 kg on laihdutettu jo ja 25 kg vielä edessä!
Paino on pysynyt poissa vähän yli vuoden.
Join aamulla vain maitokahvin,jätin pullan kokonaan pois ja jäätelön,karkkia söin kerran viikossa niin paljon kuin jaksoin. Muuten söin tavallisesti arkiruokaa,mutta la oli tosiaan " mättöpäivä" ja sain syödä karkkia. Kerran kuussa (kk viimeinen vkl) sain syödä myös roskaruokaa mielin määrin. Sit taas ruotuun.
Ja ihan alussa,ekan 2kk korvasin lounaan dieettijuomalla. Illalla klo 20 jälkeen en syönyt mutta join paljon 0-3 kcal sisältäviä limsoja.