Minä ja Morrison - uskomatonta paskaa.
Siis valehtelematta yksi surkeimmista näkemistäni leffoista. Joo, on tosi " rohkeaa ja omaperäistä" näyttää tissejä ja persettä ja tosi " realistista ja elämänmakuista" kiskoa posket lommolla röökiä ja välillä näyttää kun vedetään viivaa nokkaan. Ja naispääosan esittäjän tukka on tupeerattu vähän pörrölleen, vitsit kun omaperäistä.
Käsikirjoitus ja musiikkivideomainen ohjaus sai huokailemaan häpeästä. Siis tosi surkeaa.
Kommentit (46)
Naiset tykkäävät seksikohtauksista. Miehet alastonkohtauksista. En ole nähnyt elokuvaa.
-Mies 29v-
50% prosenttia suomalaisista elokuvista on paskaa, 45% keskinkertaisia. 2000-luvulla paskan osuus suurempi, varsinkin jos tekijöillä on tai on ollut Markus Selin-yhteyksiä.
Samat prosentit näyttelijöille kuitenkin niin että vanhemmat parempia kuin nuoret, varsinkin naisnäyttelijöiden kohdalla. N.80% elokuvien ja televisiosarjojen seksi ja nakukohtauksista on enemmän tai vähemmän itsetarkoituksellisia (tosin sama myös ulkomaisissa elokuva/tv-sarjoissa) joissa pyörii usein ne muutamat samat nimet. Ongelmia myös käsikirjoitus, juonen kuljetus ja tietysti samojen naamojen liiallinen käyttö.
Toisaalta taas väkivallalla ei suomalaisissa tuotannoissa mässäillä?
Koko trilogia mihin toi kuuluu on just samaa sarjaa.
Miten toi irinakin näytteli noin yli ja surkeasti. Myös minä jätin kesken, kun myötähäpeä iski. Todella todella paska leffa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2007 klo 10:11"]
Siis valehtelematta yksi surkeimmista näkemistäni leffoista. Joo, on tosi " rohkeaa ja omaperäistä" näyttää tissejä ja persettä ja tosi " realistista ja elämänmakuista" kiskoa posket lommolla röökiä ja välillä näyttää kun vedetään viivaa nokkaan. Ja naispääosan esittäjän tukka on tupeerattu vähän pörrölleen, vitsit kun omaperäistä.
Käsikirjoitus ja musiikkivideomainen ohjaus sai huokailemaan häpeästä. Siis tosi surkeaa.
[/quote]
Itseasiassa kirja on parempi. Leffa on kuin pidenetty musavideo, eikä pääosan esittäjät sovi rooleihinsa.
No ei tää leffa kyllä kuulunut mihinkään Levottomat trilogiaan, vaan se Kuutamolla -leffa. Siinäkin kyllä oli Irina Björkman. Mä muistelisin, että tää oli aikanaan ihan hyvä, mutta nyt kun katsoin, niin oli kyllä huono. Liekö itse kasvanut, vai aika vaan ajanut ko. leffan ohi.
Minä kävin katsomassa sen aikanaan leffateatterissa. Pidin silloin tosi kovasti.
Eilen katsoin telkkarista. Pidin edelleen.
jos jotain hyvää pitää löytää niin leffamusiikki ja Samuli Edelmann joka mielestäni hyvä näyttelijä. Irina B . ei osaa puhua selvää suomenkieltä edes...
Esim. kirjassa Joonas on Akin veli, ei poika. Ja Aki kuolikin jotenkin eri tavalla kuin leffassa...
kuuluu samaan kategoriaan kuin levottomat sun muut Suomifilmit, joissa elokuvaa yritetään myydä seksin avulla. Siis pelkän seksin avulla..
Samuli nyt osaa kaivaa osasta kuin osasta jotain sympaattista ja hyvää... Silti kokonaisuutena surkea leffa.
Pystyin hyvin samaistumaan Irinan roolihahmoon ja tajusin, kuinka onneton todellakin olen. Se oli melkeen kuin mun elämää, mitä nyt miehet vaihtuivat jatkuvasti ja huumeisiin en koskenut.
Nyt, masennuksesta parantuneena, vietän jo onnellista perhe-elämää.
Ja ne sen Björklundin huulet. Mutruttaa kuin miestenlehdissä. Omaperäisesti.
tuskin olisi julkaistu ellei kirjoitaaja olisi ollut Kata Kärkkäinen
Se naispäähenkilö on todella ärsyttävä hahmo. En tykkää ja se sen mallikämppis on epäuskottava. Leffan loppu on ihan hyvä.