Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ja Morrison - uskomatonta paskaa.

Vierailija
02.12.2007 |

Siis valehtelematta yksi surkeimmista näkemistäni leffoista. Joo, on tosi " rohkeaa ja omaperäistä" näyttää tissejä ja persettä ja tosi " realistista ja elämänmakuista" kiskoa posket lommolla röökiä ja välillä näyttää kun vedetään viivaa nokkaan. Ja naispääosan esittäjän tukka on tupeerattu vähän pörrölleen, vitsit kun omaperäistä.

Käsikirjoitus ja musiikkivideomainen ohjaus sai huokailemaan häpeästä. Siis tosi surkeaa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naispäähenkilö on todella ärsyttävä hahmo. En tykkää ja se sen mallikämppis on epäuskottava. Leffan loppu on ihan hyvä. 

Vierailija
22/46 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkäävät seksikohtauksista. Miehet alastonkohtauksista. En ole nähnyt elokuvaa.

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50% prosenttia suomalaisista elokuvista on paskaa,  45% keskinkertaisia. 2000-luvulla paskan osuus suurempi, varsinkin jos tekijöillä on tai on ollut Markus Selin-yhteyksiä.

Samat prosentit näyttelijöille kuitenkin niin että vanhemmat parempia kuin nuoret, varsinkin naisnäyttelijöiden kohdalla. N.80% elokuvien ja televisiosarjojen seksi ja nakukohtauksista on enemmän tai vähemmän itsetarkoituksellisia (tosin sama myös ulkomaisissa elokuva/tv-sarjoissa) joissa pyörii usein ne muutamat samat nimet. Ongelmia myös käsikirjoitus, juonen kuljetus ja tietysti samojen naamojen liiallinen käyttö.

Toisaalta taas väkivallalla ei suomalaisissa tuotannoissa mässäillä?

Vierailija
24/46 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/46 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/46 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko trilogia mihin toi kuuluu on just samaa sarjaa.

Vierailija
27/46 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi irinakin näytteli noin yli ja surkeasti. Myös minä jätin kesken, kun myötähäpeä iski. Todella todella paska leffa.

Vierailija
28/46 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2007 klo 10:11"]

Siis valehtelematta yksi surkeimmista näkemistäni leffoista. Joo, on tosi " rohkeaa ja omaperäistä" näyttää tissejä ja persettä ja tosi " realistista ja elämänmakuista" kiskoa posket lommolla röökiä ja välillä näyttää kun vedetään viivaa nokkaan. Ja naispääosan esittäjän tukka on tupeerattu vähän pörrölleen, vitsit kun omaperäistä.

Käsikirjoitus ja musiikkivideomainen ohjaus sai huokailemaan häpeästä. Siis tosi surkeaa.

[/quote]

Itseasiassa kirja on parempi. Leffa on kuin pidenetty musavideo, eikä pääosan esittäjät sovi rooleihinsa.

Vierailija
29/46 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea leffa.

Vierailija
30/46 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tää leffa kyllä kuulunut mihinkään Levottomat trilogiaan, vaan se Kuutamolla -leffa. Siinäkin kyllä oli Irina Björkman. Mä muistelisin, että tää oli aikanaan ihan hyvä, mutta nyt kun katsoin, niin oli kyllä huono. Liekö itse kasvanut, vai aika vaan ajanut ko. leffan ohi.

Vierailija
31/46 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin katsomassa sen aikanaan leffateatterissa. Pidin silloin tosi kovasti.

Eilen katsoin telkkarista. Pidin edelleen.

Vierailija
32/46 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
33/46 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain hyvää pitää löytää niin leffamusiikki ja Samuli Edelmann joka mielestäni hyvä näyttelijä. Irina B . ei osaa puhua selvää suomenkieltä edes...

Vierailija
34/46 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kirjassa Joonas on Akin veli, ei poika. Ja Aki kuolikin jotenkin eri tavalla kuin leffassa...

Vierailija
35/46 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se on aina ollut hyvä.

Vierailija
36/46 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu samaan kategoriaan kuin levottomat sun muut Suomifilmit, joissa elokuvaa yritetään myydä seksin avulla. Siis pelkän seksin avulla..

Vierailija
37/46 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli nyt osaa kaivaa osasta kuin osasta jotain sympaattista ja hyvää... Silti kokonaisuutena surkea leffa.

Vierailija
38/46 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin hyvin samaistumaan Irinan roolihahmoon ja tajusin, kuinka onneton todellakin olen. Se oli melkeen kuin mun elämää, mitä nyt miehet vaihtuivat jatkuvasti ja huumeisiin en koskenut.

Nyt, masennuksesta parantuneena, vietän jo onnellista perhe-elämää.

Vierailija
39/46 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne sen Björklundin huulet. Mutruttaa kuin miestenlehdissä. Omaperäisesti.

Vierailija
40/46 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin olisi julkaistu ellei kirjoitaaja olisi ollut Kata Kärkkäinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme