Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä vaimonne valittavat sängyssä?

Vierailija
01.12.2007 |

omani tuntuu valittavan melkein kaikesta:

välillä menee muka liian syvälle (max. mittani 18cm)

välillä otan muka liikaa ulos (vaikka melkein 10cm sisällä)

välillä muka hiertää oudosti pillun ulkopuolelta

välillä muka tulen liian nopeasti (panen alle 5 min)

välillä muka vitkuttelen (panen siis yli 15 min)

välillä olen säälittävä, kun en annakaan munaa

välillä olen säälittävä, kun haluan kovasti pillua

välillä olen ällö, kun sivelen anustakin panon aikana (aiemmin saattoi haluta neljä sormea anukseensa ja otti välillä munankin sinne)

välillä olen ällö kun näpläilen nännejä panon aikana

välillä " hiplaan" liikaa

välillä olen liian kovaotteinen

jne.

sitä ihmettelen, että vielä 5 vuotta sitten näistä asiosta ei valitettu... ilmeisesti olen muuttunut kummajaikseksi suhteemme aikana...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös oma muijani valittaa melkein kaikista ap:n mainitsemista asioista.

Vierailija
22/28 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n vaimolla on. Eikä kertakaikkiaan tulisi mieleen murjottaa kahta tuntia, jos mies tulee liian nopeasti. Välillä on hyviä panoja, välillä parempia ja huonompia. Ei kai se mies eikä nainenkaan mikään kone ole, joka pystyisi aina tyydyttämään kumppaninsa täydellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sanotaan, että puhukaa enemmän haluistanne!! Paljon riippuu tyylistä, millä sanotaan. Kyllä mäkin ohjeistan miestäni vielä 10 vuoden jälkeen omien toiveitteni mukaan. Enpä iedä sitten, ottaako ne valituksena...

Vierailija
24/28 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mies haluaa ikuisesti panna vaimoaan, mutta vaimon halut vähenevät parissa vuodessa. sen kanssa on elettävä.

Kerrat vähenee vuosi vuodelta.

Omat halut ja rivommat ajatukset vain lisääntyvät vuosi suodelta.

Villeimmät seksi kokemukset on saavutettu oman käden kanssa.

Joskus kun saa vaimon sille tuulelle, niin se on olevinaan niin mahtavaa, että se kestää juuri ja juuri sen 10 min (siis tässä ajassa molemmat tulemme. Ainakin näin minun annetaan käsittää).

Jippii!

Vierailija
25/28 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä taida eukkonne tietää että loppu peleissä jokainen on vastuussa omasta orkustaan...

nimim.5v yhdessä ja seksi paranee vaan pvä päivältä...

Vierailija
26/28 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eipä taida eukkonne tietää että loppu peleissä jokainen on vastuussa omasta orkustaan...

nimim.5v yhdessä ja seksi paranee vaan pvä päivältä...

Vierailija
27/28 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen on se, että kun olen " aina" vailla (no joo, kerran päivässä..) Naiselle kuulemma riittäs aivan hyvin 3x viikossa.

Ja toinen on se, että on liian pitkät esileikit, vaimo kun on enempi toiminnanihmisiä ja nauttii eniten rajusta panosta.

M 30

Vierailija
28/28 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuli liian syvälle ja satutti minua älyttömän paljon. Valitin, kun hän halusi seksiä vain kolmessa asennossa ja aina saman kaavan mukaan. Valitin, kun hän valitti koko ajan liian vähäisestä seksin määrästä. Seksiä olisi ollut taatusti enemmän, jos mies olisi auttanut kotona edes vähän. Sanoin asiasta, mutta se ei auttanut. Kahden pienen lapsen kanssa ei todellakaan ollut herkkua...

Nyt olen eronnut ja seurustellut uuden miehen kanssa kohta kolme vuotta. Mies on isomunaisempi, mutta ei ole satuttanut minua kertaakaan. Tekniikkalaji? Naidaan vähintään kymmenen kertaa viikossa (minä naisin tosin enemmänkin, mutta mies on kohta viisikymppinen, joten täytyy kai ymmärtää, ettei hän pysty yli 3 krt/vrk...), asentoja on käytössä useita kymmeniä, eikä homma mene koskaan saman kaavan mukaan. Välillä on peruspanoja, välillä kunnon rynkytystä ja välillä ihanaa rakastelua. Kaikki menee ihan fiiliksen mukaan... En voinut kuvitellakaan, että seksi voi olla näin ihanaa!

Eli tässä tapauksessa valittaja muuttui pelkästä nautinnosta valittavaksi... :)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän