Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä vaimonne valittavat sängyssä?

Vierailija
01.12.2007 |

omani tuntuu valittavan melkein kaikesta:

välillä menee muka liian syvälle (max. mittani 18cm)

välillä otan muka liikaa ulos (vaikka melkein 10cm sisällä)

välillä muka hiertää oudosti pillun ulkopuolelta

välillä muka tulen liian nopeasti (panen alle 5 min)

välillä muka vitkuttelen (panen siis yli 15 min)

välillä olen säälittävä, kun en annakaan munaa

välillä olen säälittävä, kun haluan kovasti pillua

välillä olen ällö, kun sivelen anustakin panon aikana (aiemmin saattoi haluta neljä sormea anukseensa ja otti välillä munankin sinne)

välillä olen ällö kun näpläilen nännejä panon aikana

välillä " hiplaan" liikaa

välillä olen liian kovaotteinen

jne.

sitä ihmettelen, että vielä 5 vuotta sitten näistä asiosta ei valitettu... ilmeisesti olen muuttunut kummajaikseksi suhteemme aikana...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kyllä hauska :D Ämmällä taitaa vähän isoratas heittää??

Vierailija
2/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla ja aamulla ei jaksa nousta sängystä. Siinä sitä tekeekin sitten mieli ehdotella villiä seksiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun menee liian syvälle, ilmaisen sen kyllä panon aikana vaan sanomalla " auts" , ja mies tajuaa kyllä sitten.

Valitan myös liian nopeista ja pitkistä panoista.

Ja välillä läppäsen sitä käsille jos menee liian lähelle persreikää.

Kait mä jostain muustakin keksin valittaa. Ja me ei olla oltu edes kahta vuotta yhdessä ;).

Vierailija
4/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

omani tuntuu valittavan melkein kaikesta:

välillä menee muka liian syvälle (max. mittani 18cm)

välillä otan muka liikaa ulos (vaikka melkein 10cm sisällä)

välillä muka hiertää oudosti pillun ulkopuolelta

välillä muka tulen liian nopeasti (panen alle 5 min)

välillä muka vitkuttelen (panen siis yli 15 min)

välillä " hiplaan" liikaa

Hah! Voin helposti samaistua asemaasi, nimittäin oma vaimokkeeni valittaa täsmälleen näistä samoista asioista, mitä lainaan. Olen myös samaa kokoa maksimissani.

Pohdituttaa tuo " liikaa ulos" . Oma käsitykseni on että juuri sisäänmentäessä hänellä tunne ei ole kovin hyvä koska hän saattaa lievästi hätkähtää/irvistää siinä kohtaa. Sen lisäksi hän taitaa nauttia enemmän kun penis pysyy sisällä pidempään. Ilmeisesti syntyy jonkinlainen " imu" , sopiva kosketus, venytykseen tottuminen?

Tuo kokonaan sisälle meneminen onnistuu yleensä vain kun hän on lähestymässä orgasmia ja asento on sopiva. Olen onnistunut pilaamaan koko touhun kun viime hetkellä olen puoliajattelemattomasti survaissut viimeisen sentin sisään ja ilmeisesti osunut pahasti. En haluaisi ikimaailmassa häntä satuttaa ja siksi tämä minua pahastuttaakin, koska nautin suunnattomasti saada työntyä kokonaan sisälle ja siinä tohinassa niin tulee " helposti tehtyä" ...

Tuo liika hiplailu taitaa kostautua siitä syystä kun hän ei ehdi kaivata/haluta kosketustani, kun olen päivittäin " kimpussa" . Siitä onkin jo muodostunut vahva ärsyke hänelle.

Hän tosiaan myös valittaa nainnin kestosta, jos menee liian pitkään hän sanoo sen. Jos taas jää liian lyhyeksi, ts. minulta tulee vahingossa, hän saa yleensä pienen vihanpurkauksen ja saattaa olla ärsyyntynyt muutaman tunnin. Siinä vaiheessa käsikopelo ja nuoleminenkaan ei auta, kun se latautuminen purkautuu hänelläkin jos " jää kesken" .

Täytyy vaan sanoa että hienoja tälläiset seksipalstat kun toisten kokemuksien kautta saa näkökulmia omiinkin haasteisiin sänkykamaralla.

Vierailija
5/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikilla pihtari- tai muuten vain estoisilla naisilla on noin hyviä miehiä..? Alkaa tässä pinna kiristyä ilman hyvää seksiä, mistähän sitä saisi? Baarista?

n24

Vierailija
6/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa elävä yh täällä ei millään voi käsittää noita valituksen aiheita.

Vierailija
7/28 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole ollut valittamista!

Vierailija
8/28 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi kaikilla pihtari- tai muuten vain estoisilla naisilla on noin hyviä miehiä..? Alkaa tässä pinna kiristyä ilman hyvää seksiä, mistähän sitä saisi? Baarista?

n24

Taitaa olla harvinaista herkkua se että parisuhde on ja pysyy tyydyttävänä. Kuten AP mainitsi niin ei tätä ongelmaa ollut 5 vuotta sitten (7v yhdessä, itse olen 28v). En tiedä olenko hyvä mies, mutta seksuaalisesti aktiiviselle naiselle saattaisin ollakin. Libidoni on raivoava voima, jotain mitä en saa hillittyä.

Terv. 6.

Vierailija
9/28 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vähän korniks tuo viimeinen lause. Tarkoitin vaan et panettaa joka päivä.

6.

Vierailija
10/28 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä olen ihan sian kanssa naimisissa ja kohta jo 10vuotta.

Se on kuulkaa 2 minuuttia ihan vaan jyystöä, ja sitten vessan kautta nukkumaan.

Arvatkaa monta kertaa olen saanut suhteen aikana?

Joo, oikein: 0

: (

Vierailija
11/28 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meni vähän korniks tuo viimeinen lause. Tarkoitin vaan et panettaa joka päivä.

6.

Erosin jokin aika sitten, seksielämä oli vilkasta molempien halusta. Nyt sitä sitten tässä kärvistellään ties kuinka kauan ilman, niin sitä ehtii tottua viiden vuoden parisuhteen aikana säännölliseen seksiin..

t. 7/n24

Vierailija
12/28 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko edes aluksi erilaista?? Tsemppiä:(

t. 7

Vierailija
13/28 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaa ikuisesti panna vaimoaan, mutta vaimon halut vähenevät parissa vuodessa. sen kanssa on elettävä.

Vierailija
14/28 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsisit klitoriksen imeskelyä ja 2-3 sormea hieromaan samaan aikaan g-pistettäsi. Ensimmäisen laukeamisen jälkeen saisit kovan kalun sisällesi. Nuolisin kaulasi ja näykkisin nännejäsi. Heittäisin sinut polvillesi ja ottaisin lujaa kiinni. Panisin niin, että huutaisit sekopäisestä kiimasta. Toinen käteni siirtyisi hieromaan klittaasi, toinen hieroisi anustasi. Ei haittaa vaikka laukeaisin. Jatkaisin kalu kovana siittämistäsi. Voisinpa naida sinua myös pepun puolelle ja samaan aikaa pistää sormeni tulvivaan pilluusi ja hieroa toistamiseen sinun herkkää g-pistettäsi.

Vierailija
15/28 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mieltä ja erityisesti kehoa lämmittäneistä virtuaalivarveista, ihan täällä poskia punottaa ja en tiedä taidan tästä mennä jo " nukkumaan" kun mieskin on sopivasti matkoilla niin saan olla ihan rauhassa ; )

12

Vierailija
16/28 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli viimeinen raskaus kun seksiä oli aivan liian liian vähän/ei lähes ollenkaan, mun mies ei ilmeisesti kokenut mua kamalan haluttavana, mutta mutta se siis ainoa kerta kun olen valittanut.

Vierailija
17/28 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei mies halua seksiä joka ilta. Valitan jos ei hän halua joskus päivällä jos on mahdollisuus harrastaa. Valitan jos en saa herättää häntä naimaan jos on ehtinyt nukkumaan ennen minua. Valitan jos ei hän halua kahta tai useampaa kertaa peräkkäin.

Onneksi ei tarvitse kovin usein valittaa

n38 2kakrua ja 14 v naimisissa

Vierailija
18/28 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mies haluaa ikuisesti panna vaimoaan, mutta vaimon halut vähenevät parissa vuodessa. sen kanssa on elettävä.

Meillä kun käynyt tismaalleen toistenpäin.

N25

Vierailija
19/28 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi nautinnosta voihkin joskus. Ja syvälle meilläkin välillä menee. Peppua saisi jopa enemmän sivellä.

Vierailija
20/28 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan ei käy onnen lahjat

vaimo antaa varvit kerran viikossa.

kahdesta peräkkäisestä ei puhettakaan, vaikka olisin aina valmis uusintaan.

mm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi