Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ettekö hermostu vauvaan te joilla vaikea vauva?

Vierailija
01.10.2013 |

Te joilla vauva itkee ja kitisee normaalia enemmän, miten teillä kestää hermo? Tai koliikkivauvan äidit, miten jaksoitte? Varsinkin jos esikoinen on helppo, miten kestää toista vauvaa, joka onkin sitten kiukuttelija?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vauvasta jos jonkun kristillisdemokratin vauva laitetaan mun syliin mä heittäisin sen vauvan seinään. 

Vierailija
42/44 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kristillisdemokraattien vauva laitetaan mun syliin mä heittäisin sen seinään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kristillisdemokraattien vauva laitetaan mun syliin mä heittäisin sen seinään. 

Vierailija
44/44 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestänytkään. Välillä oli kuljettava peltorit korvilla, pyydettävä apua tai käytävä huutamassa tyynyyn. Tuohon vielä muiden ihmisten kommentointi ja silmien pyörittely sekä turhat lupaukset avusta, niin ihme etten vain itkenyt epätoivosta kaiken aikaa.

Se vauvan jatkuva vinkuminen riipi hermoja siinä määrin, että ymmärsin oitis miten ne joilla on valmiiksi mielenterveyden kanssa haasteita päätyy joskus lopullisiin ratkaisuihin. 

Onneksi se loppui aikanaan ja kaikista lapsista tuli ihan hauskoja tuon pahimman ajan jälkeen. Mutta en omien kokemusten takia ikinä tuomitse muita vanhempia. Apua voin tarjota, jos oikeasti pystyn sitä myös antamaan. Usein avuksi riittää ihan se, että ne vanhemmat saa hetken olla ihan hiljaisuudessa.