Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ...raskaustestiasiaa

01.12.2007 |

Mulla menee kohta järki...

Kk ei ole alkanut edellisen synnytyksen ja imetyksen lopettamisen jälkeen. Tein testin kun on ollut kaikenlaista jomottelua jne alamahassa..

Testi oli prisman pregent stick. Siihen tuli haamusita haamuin haamu tai viivanpaikka tai joku. No ajattelin että käyn hakee acon kasettitestin johon varmaa tulee selkeempi viiva kun on herkempi. No siihen ei tullu mitää tai ehkä joku aavistus viivanpaikasta hyvällä mielikuvituksella..Seuraavana päivänä prengetiin taas viivanpaikka tai haamuista haamuin viiva.Tänään tuo viiva oli jo vähän selkeempi/tuli nopeemmin.Tein apteekin oman jonka pitäs olla herkkä ja sama vahvuus kuin pregentissä..Ei mitään...Mikä tässä nyt oikeen mättää..Oonko mä niin alussa ettei viiva näy vai onko noissa pregenteissä todella selkee viivanpaikka joka tulee testiajan sisällä näkyviin?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nega on ollu nega eli näkyy vain yksi viiva.ja sit kun olen ollut raskaana on tullut toinen viiva.koskaan en ole kyseisessä testissä nähnyt mitään viivapaikkaa.

saatko kuvaa laitettua testistä?

Vierailija
2/7 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just että mulla oli kyllä oireita jotka saatto olla ovis ja jos siitä laskis vaikke siis menkkoja olekkaan tullut vielä syn jälk kertaakaan niin nyt olis jotai dpo 9-10..

En saa kuvaa kun se viiva hukkuu salamaan ja lähikuvauksella ei onnistu mitenkään, kamera ei mikää huippu...Siis todella haalea viiva se on, mutta se näkyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä iloitsisin tuosta viivasta /haamusta ihan täysillä ellein acon ja apteekin oma olis olleet negoja. Eiks apteekin oma ole samaa herkkyyttä kuin pregent?! Luulis et siihenki olis tullu joku viivan paikka tai haamu jos olis raskaana..Tietty voi olla että raskaus olis niin alussa että ei näkyis vielä apteekin omalla, mutta miten sit pregentissä on haamu? Tai miks acon joka on herkempi kuin tuo pregent, ei näytä mitään..

No ei auta kun odottaa ..Jos olis ees jotai oireita niin mopo kaasuttelis ties missä, mutta ei ole kuin aavistuksen herkät rinnat...Blaah!

Vierailija
4/7 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä se prisman testi on täytynyt näyttää jo ihan oikein vaikka epäilinkin sen toimivuutta..

Tänään on kohtua pistellyt enemmänkin joten vähän pelottaa että kestääköhän se vasta havaittu siellä...

Tx3

Vierailija
5/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Prisman Pregent Stick on herkkyydeltään 20 ja Apteekin oma 40, eli siksipä varmaankin se Pregent näytti jo niitä haamuja aiemmin :)

Mutta kiva jos nyt sait kuitenkin selkeät kaksi viivaa, eiköhän se siitä sitten :)) Onnea odotukseen!

Vierailija
6/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA PLUSSASTA!!! =) ...toivottavasti tuo " plussaaminen tarttuu" tännekin! =)

Vierailija
7/7 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on 20 IU/ml, ei 40, kuten jossain aiemmassa viestissä sanottiin.

Tämä vain tiedoksi :o)

Nimim. paljon apteekin omia käyttänyt ja sekä plussia että miinuksia saanut :o)