Clearblue digital?
Onko kukaan tehnyt kyseistä testiä? Tein sen juuri äsken ja se digitaalinen testi nätti miinusta mutta sit kun otti sen testi osan pois sieltä sisältä missä näkyy kontrolli ja testi viiva, mitä jos siinä näkyy kaksi viivaa siis toinen oli kyllä haaleampi eli haamusta vähän tummempi viiva? voinko nyt sit olettaa että olen raskaana? vai voiko siihen tulla viiva mutta digitaalinen osa kertoo vasta oikein? ja siis se viiva oli siine sen 3 minuutin jälkeen kun poistin sen sieltä sisältä..ymmärsiköhän kukaan..olen vaan niin jännittynyt kun yritystä vähän yli vuosi takana..
Kommentit (15)
En minä sitä testiä mitenkään aukaissut..vaan se yksi osa laitetaan siihen digitaaliseen osaan kiinni ja kun testi on tehty se heitetään pois, eli se mikä sinne sisään laitetaan oli se mihin ne viivat tuli..eli näytti ihan normaalilta raskaustestiltä. Yksi vahva viiva ja toinen heikko. Testaillaan uudelleen jonkun ajan päästä. Js tein testin ihan ohjeiden mukaan.
Minä olen ymmärttänyt, että tuo Clearbluen digitaalinen testi perustuisi juuri siihen että antaa varman vastauksen - ettei tarvitse niitä viivoja enää tihrustella testitikuista ja miettiä että onko siinä viiva vaiko eikö..
mulle tuli tohon digitalnäyttöön roskiksenkuva ja sen takaa kurkkas HAAAAAAAAMUUUU!!!!
Sinä se jaksat sekoilla aina niiden testien kanssa....
Ei millään pahalla, mutta koeta tehdä testit oikein ja älä tutki testiä enää ajan umpeutumisen jälkeen. Eikä viivojen paikkoja kannata laskea viivoiksi!
Mutta ohjeissapa ei turhaan käsketä huomioimaan AINOASTAAN se digitaalinen tulos. Se, miksi haamu tulee siihen itse tikkuun, johtuu ilmeisesti siitä, että naisella on aina hieman sitä hCG-hormonia virtsassa.
raskaushormonia ei ole elimistössä ellei ole raskaana tai käyttänyt jotain erityistä läkitystä esim. pregnyliä.
eikä sitä ole virtsassa eikä elimistössä muutoinkaan, kun vain silloin kun ON raskaana!
Toivottavasti sinulla nyt tärppäisi!
Ja muutama vastaaja näyttää olevan enemmän ehkä PMS:n kourissa kuin raskaushormoonien vallassa...
Tsemppiä Miia!
Heips!
Tiedättekö, että jos mieheltä löytyy tätä naisille kuuluvaa hormonia, eli istukkahormonia, on se merkki kivessyövästä tai siitä, että mies on käyttänyt hormooneja. Uskokaa, miehelle tämä hormooni EI KUULU!
hcg-hormoni =raskaushormoni / istukkahormoni, jota istukan muodostumisen jälkeen on naisen elimistössä. Ei todellakaan kuulu miehille tämä hormoni, vaan on Naisten OMA ;)
T:Remukka
hCG:tä voi olla miehellä elimistössä hCG:tä tuottavan kivessyövän tai pahanlaatuisten haiman saarekesolukasvainten yhteydessä.
Naisella seerumista (verestä) saatu viitearvo on alle 5U/l, silloin kun ei raskaana. Näin pientä määrää ei virtsasta tehtävät testit havaitse.
Remukka:
hCG:tä voi olla miehellä elimistössä hCG:tä tuottavan kivessyövän tai pahanlaatuisten haiman saarekesolukasvainten yhteydessä.Naisella seerumista (verestä) saatu viitearvo on alle 5U/l, silloin kun ei raskaana. Näin pientä määrää ei virtsasta tehtävät testit havaitse.
miehillä on kaikkia naishormoneja (myös raskaus) ja naisilla toisaalta mieshormoneja. Erittäin herkillä raskaustesteillä myös mies saa " plussan" . Sitten taas jos raskaushormonin määrä miehellä on selvästi kohonnut kyseessä on - kuten joku jo mainitsikin - kivessyöpä. Jokunen vuosi sitten markkinoilla oli r-testi (Romed), jolla moni nainen sai " plussan" ja menkat alkoivatkin. Ja uskokaa pois vaan, että testiin suovaantuneet naiset laittoivat miehensä pissimään siihen ja samainen hailukka plussa tuli kun emännällekin. Testi on tiettävästi vedetty markkinoilta...
kyllä raskaustestiin ihan oikea plussa tulee jos raskaana on- ei sitä testin aukaisemiset auta.
kärsivällisyyttä...