Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valakaa muhun uskoa! Vuoden yritys, yksi km...

01.12.2007 |

Tajusin juuri, että ollaan nyt vuosi toivottu lasta, tuloksetta. Sain keskenmenon maaliskuussa (tuulimuna), ja sen jälkeen... Ei mitään, yrityksestä huolimatta.

Toki kaavinnan jälkeen meni pari kk ennen uutta yritystä (jälkivuoto + yhdet kuukautiset piti odottaa). Kierto on ollut tosi epäsäännöllinen sen jälkeen, oon saanut siihen hiljattain jonkinlaista hormonihoitoa (en asu suomessa, kauppanimi on eri), käsittääkseni kyse on keltarauhashormonista.

Keskenmenon jälkeinen suru on ollut kova, rankempi kuin odotin. Lisäksi töissä erittäin paljon stressiä, ja tietysti raskautumisstressi... Tiedän että rentoutuminen olisi hyväksi mutta helpommin sanottu kuin tehty!

Välillä tuntuu, etten plussaa koskaan... Mistä saisin toivoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta useimmilla kuitenkin on onni matkassa myöhemmin. Toivoa ei todellakaan vielä kannata viskata menemään. Itselläkin oli vuoden ensimmäisen vauvan yrityksen jälkeen tuulimuna, mutta sit pian raskauduinkin ja sit saimme kolme lasta ihan peräkkäin. 1,5v molempiin väleihin...

Älä luovuta! Piristy! Vielä se aurinko paistaa!!!

Vierailija
2/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi... Tiedän, ettei vielä todellakaan kannata laittaa hanskoja naulaan, varsinkin kun tuulimuna on (siitä huolimatta että surullinen kokemus) todiste siitä, että voin raskautua. Mutta välillä tuntuu vaikealta, kun ympärillä ystävät odottaa jo toisia lapsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan sama tilanne, mekin ollaan yritetty lasta ( tosin toista, meillä on 2v tyttö) jo vuoden ajan, ja mulla oli keskenmeno maaliskuussa. Nyt tuntuu ettei sitä plussaa saa millään.

Ovulaation on bongannut tikulla, ja myöskin tunnen sen, pari kertaa olen ollut huomaavinani kiinnitysvuotoa. Menkatkin on ollut pari kertaa myöhässä ja raskausoireita olen myös tuntenut, mutta negaa vaan testit näyttää¿ Vielä vähän aikaa odotan, ja sitten menen käymään gynellä, jos joku syy löytyisi.

Onneksi meillä on ihana pieni prinsessa¿ Toivon sinulle hurjasti plussatuulia ja onnea yritykseen.

-Viiputin-

Vierailija
4/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä meni ennen esikoisen tuloa samaa rataa, eli yli vuosi yritystä kunnes raskaaksi ja tästä km. Aika pian sitten raskauduin uudelleen. Toinen lapsi tuli parin kierron yrityksen jälkeen ja nyt kolmatta (tämä ei ehkä rohkaisevaa) ollut tervetullut jo 4 vuotta (1v.5kk todellista yritystä) ja saattaapi olla niin että parin viikon päästä kystaleikkauksen jälkeen olen toista munasarjaa köyhempi ja todennäköisesti toinen tukossa.

Uskon että teillä kyllä lykästää, vaikka epätoivo nostaa päätään aina välillä...

peukkuja hirmuisesti jatkoon!!!!

Vierailija
5/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon vielä mainita, että tietty olen hirmu onnellinen jo kahdesta lapsesta vaikka enempää ei meille suotaisikaan. Pointtini oli, että vaikka yritystä yli vuosi jonka jälkeen km niin uusi raskaus voi alkaa hyvinkin pian kuten meillä aikoinaan! *halauksia*

Vierailija
6/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea rohkaisevia viestejä.

Itsellä on myös sama tilanne. vuosi ja 2kk yritetty lasta, viime syksynä oli tuulimuna raskaus joka kaavittiin jouluna.

Sen jälkeen ei ole tärppiä vielä kuulunut :( On ehtinyt päässä pyöriä kaikenlaista, raskautumisstressiä yms.