Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuluuko naisen värkki käytössä?

Vierailija
01.12.2007 |

Tarttui tuossa taannoin eräs kolmekymppinen naikkonen ravintolasta matkaan ja päädyttiin mun luo. Olin laittamassa vehjettä sisälle ja katsoin alas niin naisen värkki näytti todella ns kuluneelta ja jotenkin römsyiseltä? Siinä vaiheessa ei se mua haitannut, nainen tuntui todella löysältä ja muutenkin oudolta. En kuitenkaan niin humalassa ollut etteikö tuntoa olisi ollut. Voiko naisen värkki kulahtaa iän myötä jos sitä kiivaasti käyttää. vai onko vaan mun kuvitelmaa ja nainen oli vaan erinlainen. Oli kuitenkin hoikka ja hyvärunkoinen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo iäkäs nainen. Täytän ensi keväänä 65. Nuorena olin noin 15 vuotta huorana, tosiin paremmissa piireissä. Kekkonenkin nusasi, mutta ne on menneitä aikoja ne. En tosiaan huomannut huoraamisaikana minkäänlaista kulumista, vaikka väliin oli isopeniksisiä asiakkaita.

Väljentyminen tapahtui vasta sitten, kun menin pitkäaikaisen asiakkaan kanssa naimisiin ja tehtiin lapsia. Väljentymisen huomaa itsekin, kun työntää emättimeen pari tai kolme sormea kerralla. Rakkauselämäni on koko elämäni ollut vilkasta ja ehkä siitä johtuen synnytysten väljentymiset eivät ole pitkässä juoksussa niin paljon haitanneet kuin voisi olettaa. Rakastellessa olen hyvin aktiivinen ja pumppaan lantiolihaksilla peräpäätäni työntöjen tahtiin ja supistelen emätintä. En varmaan olisi alapäästäni näin hyvässä kunnossa ellen olisi sängyssä näin aktiivinen.

Vierailija
22/33 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika namu nainen, kelpaisi tällä selle nuorelle koska vaan..;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, että elämä menee näin. Olen samaa mieltä, että teit aikanaan oikean päätöksen.

Olen nainen, 40 v. Naimisissa ja aktiivinen seksielämä mieheni kanssa. Alapääni on sopivan tiukka eikä se ainakaan mieheni mielestä ole väljentynyt lasten jälkeen.

Rakastajakin on ja hän sanoo pilluni olevan täydellinen. Hänellä on pienempi kuin miehelläni mutta silti tuntumaa on ja nautimme molemmat.

Enpä usko, että käytössä kuluu. Enemmänkin käytön puutteessa :) Jumppaa ja lihaksiston vahvistusta, sillä pärjää pitkälle.

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:07"]

Tapasin viikonloppuna ex-vaimoni joka on viettänyt villiä sinkkuelämää vajaa kymmenen vuotta eromme jälkeen. Hän oli silminnähden kiihottunut mutta kun sänkyyn päästiin niin meinas itsellä itku päästä! En tiedä että onko hoonannut koloaan jollakin aidan seipäällä mutta ei minun kalulla kyllä tuntunut mitään kiihoketta kummallekaan. Tämän yhden perusteella voin kyllä sanoa että ainakin kova käyttö kuluttaa. Varmaan sopiva käyttö olisi hyvä mutta tuollainen jatkuva hoonaus ei taida palauttaa koloa lainkaan.

Minulla toimii erektio yhtä terhakkaasti kuin nuorenakin eikä ylipainoa ole tullut. Ainoa muuttunut tekijä on tuo ex-vaimon elämäntyyli ja aikamoisen suuri nautinnonhalu mitä tehnyt viime vuodet. Täytyy sanoa ettei ikävä tullut ja vahvisti kyllä itselle että ero oli oikea päätös.

T: Mies 48-vuotta

[/quote]

Vierailija
24/33 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se naisen värkki eikä miehen vehje kulu mihinkjään IKÄ se vaan tekee tepposia jos ette oo sitä vielä huomannu,nainen kun synnyttää niin siinä paikat venyy jopa repeää!

Miehellä taas erktio heikkenee monistakin syistä,ihan on todettu asia,vaikka nainen olis harrastanu sexiä kuinka monen kanssa tahansa niin värkki ei oo venyny,synyttäneellä taas oli NIIN väljä että ei mitään rajaa!

Vierailija
25/33 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole kulahtanut ja voin sanoa, että on käytetty. Kulumisen sijaan vanheneminen latistaa sukupuolielintä. Itelläni tuli juur 50 täyteen ja kyllä huomaa jo, että huulet ovat alkaneet roikkua ja elin on muutenkin littanampi.

Silloin nuorena olin kiltti tyttö. En edes katella miesten jalkoväliä. Nyt vanhana kaduttaa kauheesti. Olis pitänyt antaa palaa vain, kun olin vielä nuori ja nätti.

Vierailija
26/33 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluuko miehen penis käytöstä?

Kuuluuko se iän myötä aivan ohueksi?

Vierailija
27/33 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen vehje kulu, vaan venyy. naiseni haluaa että laitan käden nyrkkiin sisällään. Aikasemmin otti vaan sormet suorana sisälleen.

Vierailija
28/33 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vanha sanonta että " ei se järvi soutamalla kulu"

Vanhat sanonnat on yleensä ihan päin vittua, keksitty kun suomalaiset asui puussa ja pelkäsi kaikkea eikä tiennyt mistään mitään. Ja niihin vedotaan vieläkin, ylpeinä.

Jos siis haluat sanoa että pillua voi panna eikä se siitä miksikään mene, sano niin.

Vierailija
29/33 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta provoa samaan keskusteluun mahtunut mutta yrityksistä huolimatta ei ole ottanut tulta. Loppuunkaluttu aihe?

Vierailija
30/33 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muija on vaikka ollut parisuhteessa 10vuotta jonkun isokaluisen miehen kanssa ja sit sinä menet sinne lykkimään jollain tavis kalulle niin on varma ettei se tunnu kummastakaan juuri miltään. En tiedä kauan vie aikaa että römpsä alkaa palautumaan. Muijani kaveri juuri jutteli kun se seurusteli jonkun iso vehkeisen miehen kanssa ja kun oli menny poikki niin oli pannut exäänsä jolla siis pienempi kalu ja totes vaan että se ei tuntunut enään miltään :)

Paikat luojan kiitos sopeutuu oikeastikin jossain määrin. Muuten mulla olisi paikat kokoajan tuskaisen hellänä kun miehelläni on niin iso. Jos on vaikka neljä-viisi päivää taukoa, niin kyllähän se tuntuu paljon isommalta, melkein liiankin, heti kuin jos panisi joka päivä.

Mutta tuohon lopulliseen kulahtamiseen vaikuttaa ikä. Siis ihan tosiasia on, että väri ja ulkonäkö muuttuu, synnytykset vaikuttavat ja niin edelleen. Ja jos vain kiihottuu ihan hemmetisti, niin onhan silloinkin löysempi ja liukkaampi. Lihaksia treenaamalla ei pitäisi olla mitään hätää. Miehet ne enemmän pulassa on iän mukanaan tuomien seksiongelmien kanssa.

Vierailija
31/33 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on niin ettei järvikään soutamisesta kulu.

Vierailija
32/33 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paranee

Vierailija
33/33 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi pitää pillun tiukkana, sillä ympärillä on lihaksia, jotka saavat jumppaa.

Anaali venyy ja ystyy seksistä, koska se koostuu limakalvosta.

Lapsen saaminen löystyttää pillun. Ei tarvitse edes synnyttää alateitse vaan myös sektion saaneilla. Raskaushormonit vaikuttavat asiaan.

Vanheneminen löystyttää ja vähent napakkuutta ylipäätään, sehän näkyy ihmisessä muuallakin kehoa. Myös lantionpohjan laskeumat vpivat aikaansaada muutoksia.

Mutta tavallinen yhdyntä on siis tapa pitää alapää tiukkana, jos jokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi