Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole vielä tullut kotiin pikkujouluista =(

Vierailija
01.12.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan lupa olla viihteellä työkavereiden kanssa enkä istu täällä odottamassa häntä naama väärässä!

Vierailija
2/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tietysti riippuu siitäkin milloin se sun ukko lähti pikkujouluihin? Jos se oli jo viime vuonna niin sit se on jo pahempi juttu! ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkaan tullut.. totesin kyllä kun läks että leikkaan siltä saksilla pallit irti jos tulee hajuvedeltä tuoksuen tai huulipunaa kauluksessa.

olen ite raskaana. saa vittu niin turpaan jos ei tuu yöksi himaan.

Vierailija
4/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
5/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkö halusit kuulla ?

Vierailija
6/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotan häntä vasta klo 3-5 kotiin. Lapset nukkuu ja minä olen laitellut jouluvaloja, kun en malttanut ensimmäiseen adventtiin odotella;-)

t. opeäiti

Vierailija
7/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itse asiassa en odota ollenkaan, sillä lähden kohta nukkumaan. Kyllä se sitten jossain vaiheessa tulee. Ei käy kovin usein baareissa, joten antaa juhlia nyt pikkujouluna

Suhteen alussa olin kyllä mustasukkainen ja odotin valveilla, että tulee kotiin :) Ei jaksa enää.

Vierailija
8/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat koko illan kiltisti, tosin melusivat ja ryyppäsivät ja yksi hukkasi lompakkonsa, mutta yhtään naista ei kuvioissa pyörinyt. Nyt ukot ovat kotona, toivottavasti vaimoilla ei ollut paha mieli pikkujoulujen takia, nämä miehet olivat ainakin erittäin uskollisia!

Vierailija
9/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli laittanut viestiä viideltä, että alkaa nyt nukkumaan. Pyysin menemään nukkumaan eri huoneeseen, ettei herätä minua tullessaan.

12

Vierailija
10/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautia näemmä liikkeellä. Mulla ei ukolla kyllä ollut pikkujouluja (ovat sitten tänään...), mutta lähti eilen jonkun firman piikkiin syömään ja matsiin. Jatkoista ei puhunut mitään.

Puol neljä tuli tekstiviesti, että yrittää saada taksia. On kuulemma vaikeata. Joo, se on vaikeeta pikkujouluaikaan.

No, kasilta aamulla laitoin itte viestin ja kysyin, että vieläkö on pitkä taksijono. Eipä ole vastausta kuulunut.

Vierailija
11/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri viestiä, että soittaisi, kun alkaa jo huolestuttaan. Oli kyllä puhe että on kaverin luona yötä, mutta ei ole mitään kuulunut sitten eilisaamun. Meni siis suoraan töistä pikujouluihin.

En tykkää :(. Ja alkaa oikeesti ahdistaa.

Vierailija
12/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko vielä päästää sen pikkujouluihin? Tuollaisesta tulisi meillä jo kunnon sota...

12

Vierailija
13/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut alkaa minun korvissani kuulostaa kerta kerralta pahemmalta.

Vierailija
14/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oikeesti inhoon pikkujouluja...

just tuon edellä mainittujen juttujen takia.. mun mies on kyl aina tulla himaan yöksi, ja vastaa puhelimeen jos soitan.. mut in oon silti nuita ryyppäjäisiä..

Vierailija
15/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*utelias*

Vierailija
16/16 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä menee sekaisin, kun pikkujouluissa ja jatkoilla tapahtuu yhtä ja toista... Miksi pikkujoulut on keksitty? Ei niitä ennen ollut, eikä vieläkään ole monessakaan maassa. Minäkin pelkään kuollakseni, että joku höyrähtää minun mieheeni ja saa sekoitettua meidän pienen perheemme elämän. Naiset lähettivät sähköpostiviestejä pikkujoulujen ohjelmasta jo useita päiviä ennen ja oikein tunsin kuinka jännitys alkoi nousemaan.

Joku tietysti ajattelee, että ketään voi viedä, jos kaikki on hyvin, mutta minun mieheni muuttuu ihan täysin humalassa, enkä haluaisi päästää häntä tuollaisiin juhliin, mutta kun en voi kieltääkään aikuista ihmistä. No, nyt vain odotan millaisella naamalla sieltä juhlista palataan. Miksi piti ottaa komea mies...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi