G: Kumpaa sukupuolta toivoit esikoisesta (jos toivoit)? Entä miehesi? ev
Kommentit (15)
Tällä kertaa toivon taas tyttöä ja mies sanoo, että ihan sama, mutta luulempa, että hän toivoo nyt poikaa.
Toisestakin toivoin tyttöä (miehelle oli " ihan sama" ) mutta tulikin ihana suloinen ja niin rakas poika:)
Me haaveiltiin kumpikin tytöstä. Täytyy vielä mainita, että mieheni on kotoisin maasta, jossa perinteisesti poika on jotenkin toivotumpi. No, joka tapauksessa mieheni toivoi kovastikin tyttöä, mutta saatiin poika. Eikä kyllä vaihdettaisi=D.
Eka oli tyttö ja toinen poika. Mies ei tunnusta että hänellä olisi kummallakaan kerralla ollut mitään väliä.
minut on kyllä tutkittu, etten olisi kantaja, mutta silti halusin tyttöä. Tyttö tuli.
Toinen vauva oli poika. Ja koska en ole taudin kantaja, poika on terve tänäkin päivänä. Eli pelkoni oli täysin irrationaalinen, tunnepohjainen pelko.
Ei kaikki miehet todellakaan toivo poikaa, onko liian vaikea käsittää? Ihan samoin kun kaikki naiset eivät toivo tyttöä!
niin ja tytön myös saimme:)
varmaan osaksi syynä se, etten itse osaa olla useimpien miesten kanssa ja tunnen pientä " miesvihaa" . Olin todella, todella onnellinen kun tytön rinnalleni sitten sain :-) (enkä väitä etten olisi poikaa rakastanut, varmasti olisin, ehkä hän olisi saanut minut muuttamaan käsitykseni miehistä) Mies toivoi poikaa.
Seuraavasta toivon taas tyttöä ;-) Ja mies toivoo poikaa.
aveissa ja nyt toivotaan tyttöä. Mutta toisaalta kolmen pojan kopla olisi ihana :) Tytöllä olisi taas sitten toisaalta kaksi isoveljeä katsomassa perään ;)
Lapset on ihania!
Yhden pojan ainakin olen aina halunnut, muuten ei väliä. Terveitä lapsia jokainen toivoo, muulla ei niin väliä.
ikää mulla oli silloin 17 vuotta. poika tuli, toisesta jo haaveilin tyttöä, mutta sain sen vasta neljäntenä, mut hyvä niin..