Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolestuttaa häpykarvoitus, olenko epäseksikäs

Vierailija
06.11.2008 |

Mulla on punaiset ja ei niin kovin tuuheat karvat. Olen jättänyt pienen karvakolmion eteen ja muuten ajellut karvat. Onko punainen ja harva karvakolmio epäseksikäs?

"uutta suhdetta aloittelemassa"

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihanat tahtoisin että vaimollanikin olisi punaiset pimpin karvat nam...

Vierailija
2/10 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2008 klo 21:29"]

Mulla on punaiset ja ei niin kovin tuuheat karvat. Olen jättänyt pienen karvakolmion eteen ja muuten ajellut karvat. Onko punainen ja harva karvakolmio epäseksikäs?

[/quote]

Ei tarvi olla huolissaan. Luulis kelpaavan. :)

-Niksu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote
itselläni pikkusormen levyinen kiitorata :)

Vierailija
4/10 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei ole todellakaan epäseksikästä päinvastoin, kateeksi käy.

Vierailija
5/10 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi harva karvoitus kanssa (tumma tosin) ja oon siksi useimmiten ajanut posliiniksi.. Oon aatellu jotenkin että se harva on epäsiistin näköinen tai jotain.. En tiedä mitä mieltä miehet on sitten.

Vierailija
6/10 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset karvat ovat minusta tosi seksikkäät, mutta harvaa karvoitusta en rajaisi liian pieneksi. Jos olisit vaimoni, ehdottaisin vain pientä rajojen trimmausta ja vaikka posliinia kesäloman kunniaksi. Yhdenillan suhteessa haluaisin sinulle ihan luonnolliset karvat.

Vierailija
7/10 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

punainen karvakolmio ei ole epäseksikäs, mutta yhden illan jutussa en kiinnittäisi huomiota koko asiaan.

Vierailija
8/10 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunkarvoja en ole hänellä koskaan nähnyt, sillä on vannoutunut posliinina pitämään. Ollaan oltu 12v. aviossa.

Ei kuulemma tykkää sen värisistä ollenkaan.

Vierailija
9/10 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai okei, jos olisi kauhea vatsalle ja reisille ulottuva reuhka, niin voisi vähän haitata. Mutta enpä usko että kuvailemasi karvakolmio on kenenkään miehen mielestä mitenkään epäseksikäs. Rentoudu, ole oma itsesi ja anna mennä! Paljon epäseksikkäämpää on epävarmuus ja oman kehon häpeily.

Vierailija
10/10 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karvat täytyy olla

ja mielellään runsaat

Sellainen saa mut kiimaseksi himosta ja vielä kun nainen on estoton niin mä oon myyty mies

M43