Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex maksattaa kaikki lastensa hankinnat ex-anopillaan

Vierailija
30.11.2007 |

Pikkusen pistää ärsyttämään tässä uusperhekuviossa tuo miehen ex-vaimo, jonka kanssa miehelläni on kaksi lasta. Minulla ja miehelläni on yksi yhteinen lapsi.

Miehen ex-vaimo käyttää törkeästi hyväkseen entistä anoppiaan ja ostattaa tällä kaikki lastensa suuret hankinnat. Ex tekee sen vielä niin ovelasti, että hän ei koskaan pyydä anopilta mitään, mutta laittaa lapset mummolaan risaisissa vaatteissa tai talvella ilman talvitakkia tai talvikenkiä. Miehen äiti ei kestä tätä katsella ja käy ostamassa lapsille vaatteet.

Yhtään harrastusvälinettäkään tämä rouva ex ei ole lapsille ikinä omilla rahoilla tai elareilla hankkinut. Rouva sattuu olemaan hyvätuloinen tehyläinen. Erityisen huonosti ex rouva ostaa tarvittavia vaatteita pojalleen, tytärtään hän kyllä suosii. Poika saa kulkea talvet kesäkengissä ja parturissa lasta ei ole käytetty puoleen vuoteen. Tytöllä kyllä on uusia kamppeita joka kerta kun tulee isänsä luo.

Kyllä jurppii tuommonen hyväksikäyttö. Minäkin laitan lapseni seuraavan kerran miehen mukana anoppilaan nälkäisenä ja puolivuotta sitten pieniksi käyneissä vaatteissa. Katsotaan ostaako anoppi vaatetta myös minun lapselleni.

En kyllä tiedä kumpi tässä on se ongelma, anoppi vaiko ex rouva.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
2/20 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö itse kokeilla samaa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiparkoja! miten se on sinulta ap pois?

Vierailija
4/20 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tartte minunkaan anoppilassa lapseni kanssa vierailla ja seuraavat lapsilisät käytän omiin kuluihini, kuten miehen ex. Ja jos mies haluaa lapsen anoppilaan viedä, laitan menemään ilman päällysvaatetta ja kenkiä. Toivottavasti ovat takaisin tullessaan käyneet anopin kanssa kaupan kautta. Ja anoppi voi sitten ostaa lapsellení vaippapaketin odottamaan mummolaan, varavaippaa en mukaan laita.

Vierailija
5/20 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelle olen kyllä ostanut vaatteita ja hän on käynyt parturissakin. Mistä muuten ap tiedät mihin miehesi ex lapsilisät käyttää???

Vierailija
6/20 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapsethan on sen mummun lapsenlapsia!! kai niille nyt saa ostaa mitä tahtoo? Vai?

Kyllä minäkin ostan lapsenlapsilleni vaatteita ja tavaroita jos tarve vaatii vaikka niillä onkin vanhemmat eronneet ja asuvat ex-miniöiden luona.

Miten sä kehtaat:((

Vierailija
7/20 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas oot kun lapsia karehrit, häpiä jos osaat

Vierailija
8/20 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut kuin lapset olisivat jotain vieraita lapsia; kyseessähän on siis mummi ja pojan lapset ja sinun lapsesi sisarpuolet (voin tosin olla niin väsynyt etten oikeen ymmärtänyt).. Jos tilanne on näin; Kannattaisi kehittää vaikka joku mukava harrastus ettei tarttisi kaikkea energiaa käyttää toisten kyttäämiseen ja vihaamiseen. Voin vakuuttaa ettei se tee hyvää omalle (siis sinun ja miehesi) lapsellesikaan.

Kauheeta kun lapset näissä jutuissa on aina MINUN tai sen poltetun huoran lapsia. Miehet teilläpäin näköjään vain levittää siementä ja sato kuuluu vain akoille. Joo ja mulla on myös tytär(puoli) jonka äiti on ahne tehyläinen : ))) Eikä tekisi tiukkaa jos mumminsa(eli anoppini) hänelle ostaisi tarpeeseen tai huviksi vaikka kuun taivaalta.

Vierailija
9/20 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juuri viemään poikaansa parturiin. Pienimmältä lapseltansa eli minukin lapselta on vaipat lopussa. Kun käskin ostaa vaippoja samalla, mies valittaa että ei ole rahaa ja tili on miinuksella. Kysyin sitten, että ilmaiseksiko ajattelit lapsesi parturissa käyttää. No mutisi jotakin ja annoin sille vaippamerkin tiedot muistilapulla mukaan.

Olen yleensä ostanut meidän yhteisen lapsen vaipat lapsilisistä, nyt en sitä tee, koska miehellä ei ole muka rahaa ja silti voi viedä ex-vaimonsa pojan parturiin. Saa nähdä, oppiiko lapseni potalle tänä viikonloppuna vai paskooko lattialle jos mies ei saa ostettua vaippoja. No, huomenna mennään sitten anoppilaan syömään tosi nälkäisinä ja resuisissa vaatteissa ja ehkä vielä ilman vaippoja.

Vierailija
10/20 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on rahaa et osta vaippoja lapsellesi???? Oletko hieman vajaa??

Vierailija
11/20 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki poika on myös äitinsä ( siis sen exän ), mutta ei sovi unohtaa, että miehesi on myös edellisestä liitosta syntyneiden lastensa isä. Isällä on kyllä myös joitain velvoitteita lapsiaan kohtaan. Jutelkaa miehesi kanssa siitä, kuinka hänkin voisi tasapuolisemmin osallistua myös uuden lapsen hoitokuluihin, jos se on ongelma, mutta älä syytä lapsia teidän ongelmistanne.

Vierailija
12/20 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen työtön ja miehen ex on hyväpalkkaisessa vuorotyössä ja silti anoppi kustantaa hänen lapsilleen kaiken. Minun lapselle eli pienimmälle lapsenlapselleen ei ole ikinä ostanut juuri mitään vaikka meillä ei ole yhtään ylimääräistä rahaa. En ole kateellinen omasta puolestani vaan lapseni. Haluan lapselleni yhtä hyvän elintason kuin ex-vaimon lapsillakin on. Itselleni en ole vaatimassa anopilta mitään.

Vierailija
13/20 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne kaikki lapset on myös miehesi lapsia, niin ne jotka hän on saannut ex-vaimonsa kanssa kuin ne teidän yhdessä saamatkin. Vai onko nyt kyseessä miehesi ex:n lapset joilla on joku toinen isä?

Mummilla on täysi oikeus ostaa lapsenlapsilleen tavaraa ja vaatteita, myös eronneen poikansa lapsille entisistä liitoista. Heovat yhtä paljon hänen lapsenlapsiaan kuin sinunkin lapsesi.

Kasva aikuiseksi!

Vierailija
14/20 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koska olen työtön ja miehen ex on hyväpalkkaisessa vuorotyössä ja silti anoppi kustantaa hänen lapsilleen kaiken. Haluan lapselleni yhtä hyvän elintason kuin ex-vaimon lapsillakin on.

Vierailija
15/20 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on siis velvollisuus vaatettaa työssäkäyvän lapsia, mutta ei työttömän? Aikasta outoja mummoja täällä tuntuu olevan.

Ja suurinosa vittuilijoista taitaa olla just niitä ex-vaimoja, jotka ovat kateellisia ex-miehensä uudesta perheonnesta, kun itsellä ei nuo ukot viihdy kylässä pikapanoa kauempaa.

Vierailija
16/20 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos hän haluaa ilahduttaa ja ostaa miehesi ja exän lapsille vaatteita, saa hän sen tehdä aivan vapaasti. Rahat kun ovat ilmeisesti kuitenkin hänen, eikö vain? Tämän hän voi tehdä ilman, että siitä seuraisi minkäänlaisia velvollisuuksia muita lapsia kohtaan. Jokaisella meillä' on velvollisuus huolehtia omasta jälkikasvustamme ja miehesi aiemmasta liitosta olevat lapset ovat miehesi jälkikasvua myös. Ja saattaahan olla, että mummo jossain toisessa tilanteessa ostaa jotain myös teidän yhteiselle lapsellenne.

Vierailija
17/20 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä varmasti surettaa poikansa ja tämän ex-vaimon avioero ja lasten asema kun ovat jäänneet äidilleen (on erilaista kasvaa eroperheessä kuin kahden vanhemman perheessä).

Se, että sinä olet työtön ja miehesi ex-vaimo töissä ei tähän kuvioon kuulu, koska lahjan saa antaa kenelle haluaa. Anopillasi ei ole mitään velvollisuutta ostaa sinun lapsellesi vaatteita, ehkä hän ajattelee että sinä ja työssäkäyvä(?) miehesi ostatte lapsellenne mitä hän tarvitsee?

Jos olet noin kateellinen miehesi entisen vaimon lapsille niin olisikohan kannattanut miettiä kahdesti ennenkuin eronneeseen mieheen haksahdit? Koska naimalla eroonneen saa aina mukaansa hänen entisen elämänsä ja jos eronneella on lapsia, ei ne lapset katoa mihinkään uuden avioliiton ja uusien lasten myötä.

Vierailija
18/20 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulostaa ja näyttää, että sillä tavalla saan lapselleni paremman elintason ja paremman kohtelun isovanhempien puolelta. Ja kun eroan, pidän huolen siitä että lapsi tapaa isovanhempiaan todella harvoin ja silloinkin risaisissa vaatteissa. Isän tapaamisiinkaan en laita lapselle varavaatetta mukaan, kuten ei ex-vaimokaan.

Vierailija
19/20 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katkeruus on noinkin suurta, ei ole paras mahdollinen kasvuympäristö lapselle.

Vierailija
20/20 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni olen maininnut asiasta satoja kertoja ja kun olen uhannut erolla, on hän vähäksi aikaa terästäytyny ja uskaltanut jopa pyytää lapsellemme jotakin äidiltään. Meillä ei todellakaan ole ylimääräistä rahaa, eikä aina ole edes rahaa ruokaankaan. Minusta tuollainen mummo on sydämetön eikä ansaitse tavata pienintä lapsenlastaan. No, katsotaan muuttuuko kohtelu, kunhan tässä muutan erilleen, oma asunto on jo katsottuna, muutto on vuodenvaihteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi