Lue keskustelun säännöt.
vinkkejä vatsatautiin..
30.11.2007 |
Meidän 6-vuotias oksensi ja ripuloi tosi rajusti edellid yön ja ei ole sen jälkeen suostunut syömään kuin pienen palan sämpylää ja pienen palan karjalanpiirakkaa, vähän mustikka keittoa ja vettä... miten saan neidin edes vähän enemmän syömään/juomaan? Kuumetta on n. 38-.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla