Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko " aromipesä" haudutuskattiloita oikeasti olemassa?
30.11.2007 |
Siis sellaisia kattiloita, joihin voisi keittää illalla veden, viskata ryynit ja yön aikana siitä kypsyisi herkullinen ja vielä aamulla lämmin puuro. Totta vai tarua?
P. s. Ostoskanavan aromipesä lienee taruolento
Kommentit (3)
otti siivet alleen ja lensi hellan piipusta ulos
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eiköhän toimi yhtä hyvin jos laitat styrox " kylmälaukkuun" kattilan.
Tai tunget ainekset termospulloon. (Miten vaan puuron saisi ulos sieltä)
Alue: Aihe vapaa
Meillä on musta styrox-pata, laitetaan sisälle ruoka astiassa...
toimii... ostoskanavalta hankittu vuosituhannen alussa.