Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perinnöttömäksi tekeminen?

Vierailija
30.11.2007 |

Eli harvemmin varmaan näin päin, mutta miten onnistuu kun olen isäni ainoa lapsi ja välimme ovat totaalisen poikki. Kun hän joskus kuolee, voinko tehdä jotain asian eteen etten halua periä mitään enkä edes osallistua hautajaisiin? Voiko asemani vain poistaa?

Tilanne on kärjistynyt hyvin pahaksi hänen nykyisen naisystävänsä ja alkoholin takia, hän on siis alkoholisti. Ikävä juttu, mutta ei minunkaan tarvitse kaikkea kestää ja pilata sillä elämääni.... :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaisuutta ei ole ja eläke varmaan menee mihin menee...

Vierailija
22/27 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen hautajaisissa, jos ei olla missään tekemisissä?

Muistelen siellä miten minun syykseni on laitettu kaikki, käsketty haistaa vittua ja kaikkea muuta mitä selkäni takana on tehty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnöstä voit kieltäytyä ja hautajaiset maksetaan kuolipesän varoista ensisijaisesti

Vierailija
24/27 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet surutyötä siitä ettei sinulla ollut sellaista isää jota olisit voinut oikeasti rakastaa

Vierailija
25/27 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika lailla siltä, että mennyttä mikä mennyttä. Mä vaan haluan tän asian pois ....

Vierailija
26/27 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea haudata lopullisesti ihmistä joka vielä elää, eikä perinnöstä myöskään voi etukäteen kieltäytyä, kun ei tiedä onko mitään tulossakaan.

Vierailija
27/27 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakiosa koskee vain rintaperillisiä. Vanhempien, sisarusten, tätien ja setien perimisen voi estää testamentilla, eikä siinä perusteluja tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi