Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haalarin paikkaus, millä?

29.11.2007 |

Voi hitsi :( 4v. tytöllä ollut Rukka-merkkinen haalari käytössä ehkä kuukauden, ja tänään huomasin että polvesta ovat jo rikki! Yksi n. 2,5cm viilto ja kaksi pienempää. Harmittaa, mutta minkäs teet, päiväkodissa ovat tulleet.

Saako tuollaisen paikattua millään järkevästi? Onko olemassa jotain " paikkaustarraa" tms. joka pysyisi edes vähän. Kangas on sellaista " goretex-tyylistä" vähän liukkaan tuntuista..

Muuten hyvän tuntuinen haalari, mutta minusta aika helposti kyllä nyt mennyt rikki.. Varmaan on tyttö polvillaan jäällä liukunut tms. mutta on tämä nyt eka kerta kun haalarinpaikkaushommiin jouduttiin. Aiempina vuosina ollut erilaiset Lassiet käytössä, ihan se " halpislassiekin" ja ne ovat kaikki remuamiset kestäneet...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylon paikalla. Löytyy useita värejä ja on sellainen liimattava.Itse löysin paikkaustarpeet S-marketin ompelutarvike hyllyltä.Kangaskaupoista varmaan saa useampaakin sorttia.

Vierailija
2/2 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita nylonpaikkamerkkejä ovat esim. S.O.O. (jota meillä on ollut, suosittelen) ja Coats. Ainakin tuo S.O.O. pitää vettä ja kestää pesua 30 (tai 40?) asteessa, itse olen pessyt neljässäkympissä ja vielä on paikoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla