Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAROITTAKAA LAPSIANNE Länsi-vantaalla asuvat!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
06.11.2008 |

Vantaanpuiston ja kivistön alueella liikkuu mies auton kanssa ja yrittää houkutella pieniä lapsia mukaansa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuulit? Eikai sun lapsille ole yrittänyt mitään?

Vierailija
2/4 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on muutamia lapseni kavereita yritetty houkutella kyytiin, ei ole siinä luojankiitos onnistunut, vielä ainakaan, toivottavasti ei ollenkaan.!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että, en tiedä mitä tollasille miehille pitäisi tehdä...

Vierailija
4/4 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin tuli koulusta lappu, jossa kerrottiin, että lähistöllä on joku mies kameran kanssa "kytännyt lapsia" ja lähtenyt joitakin seurailemaan.



Mietin siinä, että miten sellaisesta pienelle lapselle puhuu vai puhuuko ollenkaan. Päädyin sitten kertomaan ja toistamaan vanhan opin, ettei kenenkään vieraan mukaan saa lähteä.



Mutta oikeesti: kuka sitä tietää, mistä siinä oli kyse - oliko oikeasti ketään "vaaninut" vai pelkästään halunnut kuvailla ihmisiä/lapsia. Tuskin selviää koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä