Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna pitäis osata mennä yksin pikkujouluihin.

Vierailija
29.11.2007 |

Takana kotivuosia jo pian 4, enkä ole käynyt missään ilman miestä tai lapsia varmaan koko aikana. Ravintolassa tai baarissa en ole käynyt varmaan 8 vuoteen.

Oikeasti minusta tuntuu, etten osaa pukeutua ja mennä, en osaa pitää hauskaa, eikä minua oikeastaan edes huvita lähteä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva pitkästä aikaa aina lähteä jonnekin, mutta ikävä kyllä tunnen itseni usein tosi ulkopuoliseksi ja mieluiten menisin jo kotiin nukkumaan.

Mutta onpahan kotona taas kivempaa, kun on nähny ettei siellä ulkomaailmassa nyt niin mahtavaa ole.

Vierailija
2/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella porukalla olette menossa? Eikö nämä ystäväsi tiedä, ettet ole juurikaan liikkunut ulkona?

Asennoitumisella on ihan hurjan suuri vaikutus! Jos jo nyt päätät, että sinulla ei tule olemaan kivaa - ei varmasti olekaan. Mutta jos ajattelet, että on mahtavaa päästä _pitkästä aikaa_ tuulettumaan ja viettämään tyttöjeniltaa (?) niin ehkä saat vähän juhlafiilistä :)

Kivaa iltaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Millaisella porukalla olette menossa? Eikö nämä ystäväsi tiedä, ettet ole juurikaan liikkunut ulkona?

Vähän sama kuin jos lähtisin äitini kanssa.

ap

Vierailija
4/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join aivan liikaa, kun en osannut enää lainkaan arvioida omaa juomistani. Nyt varmaan joku nauraa, mutta oikeasti en ymmärtänyt, miten nopeasti voi mennä humalaan. No, esimies taisi arvostaa sitä, että menin joka tapauksessa töihin, vaikka hän tiesi, että minulla oli kamala krapula. Pikkujouluissa en varmasti tee samaa virhettä.

Vierailija
5/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vähän sama kuin jos lähtisin äitini kanssa.

ap

Kyse taitaakin siis enemmän olla kyseisestä pikkujouluseurasta eikä itse pikkujoulujen vietosta! ;)

Vierailija
6/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olette päästäneet itsenne tuohon pisteeseen ??? siis siihen ettei ole vuosikausiin käyty missään ilman miestä ja/tai lapsia ? kyllä omaakin elämää täytyy olla. nyt pois sieltä neljän seinän sisältä kökkimästä ja heti.

Vierailija
7/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten olette päästäneet itsenne tuohon pisteeseen ??? siis siihen ettei ole vuosikausiin käyty missään ilman miestä ja/tai lapsia ? kyllä omaakin elämää täytyy olla. nyt pois sieltä neljän seinän sisältä kökkimästä ja heti.

Mulle on tarpeeksi omaa elämää jo siinä, jos saan lukea jonkun romaanin rauhassa. Mihin mun pitäisi täältä lähteä? Työtkin tulevat mun luokseni tänne. :D

ap

Vierailija
8/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikäs siinä, mutta nyt sitten et oikein " osaa" lähteä edes pikkujouluihin. ajattelin ettâ tekisi hyvää lähteä johonkin vähân useamminkin kuin kerran 4 vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän