Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomessa Reiman puvut kalliimpia, kuin keski-Euroopassa??
29.11.2007 |
Löysin täältä nettikaupan, jossa myydään mm. Reiman tuotteita. Siellä oli reiman uusin tyttöjen talvihaalari (vaaleanpun. + olikohan vaalennruskea väriyhdistelmä) ja hintaa 79euroa. Mielestäni juuri tämä samainen puku Suomessa maksaa yli 100euroa. Olenko kattonut vahingossa jotain Reiman halvempaa pukua vai voiko olla näin suuri hintaero??
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa