Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä uusi ammatti mahtaisi mulle käydä? Olen aivan leipiintynyt nykyiseen työhöni ja totaalinen alan vaihdos mielessä.
14.11.2007 |
Olen matemaattisesti lahjaka, teoreettinenkin, pikkutarkka, tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen, olen avoin. Nykyinen koulutus on diplomi-insinööri.
Ammatinvalintatestien mukaan sopii insinööri tai meteorologi parhaiten, mutta nämä ei oikein kiinnosta työtehtäviensä tai työnsaantimahdollisuuksiensa vuoksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja opinnoistakin pääset mahdollisesti 2 vuodessa, jos menet suoraan maisteri-ohjelmaan (kandin tutkinto sinullahan on jo).
Ekonomina voisit mennä laskentapuolen hommiin, siellä pitää pysyä numerot näpeissä ja olla tarkkana ettei mene miljardit ja miljoonat sekaisin.