Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä oikeasti yhtään miestä?

Vierailija
29.11.2007 |

Kun näin tuon yhden viivan markkinoivan tavaraansa, tekeytyvän mieheksi ja masinoivan keskusteluja tulin ajatelleeksi että onko täällä ihan oikeasti yhtään miestä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa salaliittoteorianeuroosilta.

On kai täällä jokunen mieskin.

Vierailija
2/7 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin kolmen lapsen etäisä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin paljon himokkaita ja seksuaalisia naisia, että epäilen heidän olevan miehiä :)

JiiKoo

Vierailija
4/7 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on näköjään niin joillakin että kun lukee asian joka sotii riittävästi omaa maailmankuvaa vastaan niin se halutaan selittää sitten olemattomaksi valheeksi millä tahansa tavalla.

Onko tässä nyt kyse siitä että aloittaja ei ole koskaan saanut viivapillua ja hänen maailmansa romahtaa jos nyt käy ilmi että sellainen on parempi? (siis sehän ON parempi)

t.viivapillumies

Vierailija
5/7 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap se, joka suuttui minulle yhdessä ketjussa, kun kirjoitin, että minusta lerppahuulet on rumat? Jos olet, niin mikä sua vaivaa??? Siinä ketjussa haukuttiin pääasiassa viivapilluja, joten kai nyt yksi negatiivinen lausunto lerpasta mahtui mukaan? Enkä ole muuten esiintynyt miehenä tässä enkä muissakaan asioissa. Jospa nyt vaan nielisit sen, että tällä palstalla on a) miehiä jotka tykkäävät isoista häppäreistä b) miehiä, jotka eivät tykkää isoista häppäreistä. Ja miettisit, miksi tämä on sulle niin vakava asia ja miksei riitä, että itse tykkäät itsestäsi ja oma miehesi parhaassa tapauksessa myös.

Vierailija
6/7 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mistä viivajutusta nyt puhutaan, mutta olen kommentoinut joskus viivapimpin omaavana, että ei ole kukaan koskaan karkuun juossut

: )

Ja omani pitää.. kuten koko paketista.

Vierailija
7/7 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit kehuneesi viivaasi, koska se on luvallista. Lopeta jo, kukaan ei enää jaksa.

Miksim yrität jatkuvasti tekeytyä mieheksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän